Gå til innhold

Baby i bilsete + fly

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Nemlig!!! De bør da i alle fall gi oss emballasje som er forsvarlig...

Jeg skjønner egentlig ikke problemet? De kan jo bare ha store kasser som kan stables og gjenbrukes.

Store nok til to små, eller én stor vogn - da slipper de alle erstatningsgreier og alt mulig rart?

Fortsetter under...

Jeg skjønner egentlig ikke problemet? De kan jo bare ha store kasser som kan stables og gjenbrukes.

Store nok til to små, eller én stor vogn - da slipper de alle erstatningsgreier og alt mulig rart?

Enig. Kanskje noen skulle si det til dem?

Gjest Persille

Enig. Kanskje noen skulle si det til dem?

Jeg har prøvd - jeg pleier å si sånne ting rett som det er, men møtte ikke særlig respons.

De mente det var mitt problem at jeg måtte dra med meg ting som gikk i stykker så lett.

Det hadde ingenting med deres bagasjehåndtering å gjøre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...