Gå til innhold

enda mer om bursdager

Anbefalte innlegg

Gjest snart i bursdag

Vi er fire i familien, og barna med en voksen ble bedt i en barnebursdag. Sist var hele den familien hos oss, og sist var vi fire hos dem. Er ikke dette litt merkelig, eller er det vanlig? Det sto i meldingen: barna med enten mor eller far.

Når jeg leser gjennom det jeg har skrevet så virker det jeg synes merkelig.... Men begge voksne ville ha gått, siden vi er gode venner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213856-enda-mer-om-bursdager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

synest ikke det er så merkelig om barna blir bedt sammen med mor eller far når det er barneselskap. Skulle alle stilt med mamma og pappa så blir det vel fullt i et barnelag:-) Helt annerledes om det er familielag. Men i barnelaget så er det jo de små gjestene som står i sentrum og jubilanten ønsker kanskje flest mulig gjester? De voksne som sitter og drikker kaffe er ikke fullt så spennende vet du:-)

Gjest snart i bursdag

synest ikke det er så merkelig om barna blir bedt sammen med mor eller far når det er barneselskap. Skulle alle stilt med mamma og pappa så blir det vel fullt i et barnelag:-) Helt annerledes om det er familielag. Men i barnelaget så er det jo de små gjestene som står i sentrum og jubilanten ønsker kanskje flest mulig gjester? De voksne som sitter og drikker kaffe er ikke fullt så spennende vet du:-)

Dere har rett begge to, men jeg tenkte på hvordan vi har gjort det før.

Annonse

thuva1365380402

Du skriver "Det sto i meldingen: barna med enten mor eller far."

Denne hadde jeg tolket som at barnet skulle komme sammen med enten moren eller faren. Ikke begge foreldrene.

Dette hadde vi også skrevet i innbydelsen til barnebursdag i fjor, men da var det faktisk flere av barna som hadde med seg begge foreldrene. Da ble jeg faktisk litt paff, men sa ingenting til de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...