Gå til innhold

Ingen er så godkjent som meg ;-)

Anbefalte innlegg

Så er atter en ny milepæle nådd - godkjenning nr to for samme barn.... Jadda, årene flyr når man... venter ;o)

Godkjenningen lå i posten i dag, og festlig nok er den datert _nøyaktig_ 2 år og 11 mnd etter forrige godkjenning!

Nå går den strake veien til AF, og så strake veien til Colombia. Så får vi håpe at om de ikke allerede har funnet et barn til oss, så får de fingen ut og gjør det når de må finne fram "mappa" vår for å legge den nye godkjenningen i den ;o)

Nå er det nytt år og nye muligheter, og humøret har steget en god del hakk i forhold til høsten. Det hjelper med blanke ark og nye fargestifter i form av et helt nytt år!

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213859-ingen-er-s%C3%A5-godkjent-som-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

godkjenning nr 2 for samme barn???

Når man godkjennes for adopsjon, så får man først en godkjenning som varer i 2 år. Den kan så søkes utvidet i et år til. Når det året er gått, må man ha ny sosialrapport, og helt ny godkjenning.

Den mølla har vi vært gjennom nå... Og derfor er vi godkjent to ganger for det barnet vi venter ;-)

Heldigvis var både sosialkontoret og BUFetat effektive som få. Sosialrapporten ble ferdig på et par-tre uker, det samme ble godkjenningen fra BUFA. Alt går heldigvis ikke like tregt ;-)

Beste hilsen fra

Så fint! Håper det går fort fremover nå!

Dere som adopterer har jammen lange svangerskap!

Takk, det håper jeg også!!

Og ja, noen ganger er adopsjoner rene elefantsvangerskap, dessverre. Men den som venter på noe godt.... :-))

Beste hilsen fra

Gratulerer med godkjenningen :) Ja da kan de vel overhodet ikke være i tvil nede i Colombia om at dere faktisk passer til å være foreldre, så får vi håpe storken kommer om veldig kort tid.

Nei nå kan det umulig være noen tvil ;-) Og jeg håper du har rett i at storken snart er på vei!!

Beste hilsen fra

Annonse

Du er ikke litt redd for at det betyr to barn på en gang da?! ;-)

Krysser fremdeles fingrene og håper dere får tildeling snart( ellers forblir vel fingrene krokete etterpå...)!

Mvh

Hihihi, det hadde vært noe, det! Tror jeg hadde strøket med av sjokket!

Nei, skal vi ha to barn til, så tar vi det i to omganger.... ;-)

Beste hilsen fra

Heisann kjære du, og gratulerer IGJEN med godkjenningen !!!!!

Nå må det da skje noe- Colombia må da se at de har en hypergodkjent ventende som står først i køen !!!!

Jeg logger meg inn hit hver eneste dag for å se etter gladmeldingen fra deg- og krysser det jeg har for at jeg skal få lese den SNART !!!!!

Stor klem fra

Gjest kinamamsen

Gratulerer med ny godkjenning! Det er klart det skjer noe nå for nå må de ta opp mappen og se på papirene når de får oversendt den nye godkjenningen. Da ser de hvilken praktfull familie som er klare for familieforøkelse i Norge - og SÅ blir det deres tur ! Lykke til !!!!

Hver gang det begynner å gnage i meg at vi har venta lenge, så sier en liten stemme inni meg: Husk på Snø! HUN har venta lenge hun!

Gratulerer med ny godkjenning. Det er helt utrolig hvor lang tid det skal ta for dere, men håper jo at de nye dokumentene gjør at saksbehandlerne i Colombia henter fram søknaden deres igjen og legger den på toppen av bunken.

Krysser fingre for dere - og tenker som sagt på deg oftere enn du tror :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...