Gå til innhold

Ingen er så godkjent som meg ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann kjære du, og gratulerer IGJEN med godkjenningen !!!!!

Nå må det da skje noe- Colombia må da se at de har en hypergodkjent ventende som står først i køen !!!!

Jeg logger meg inn hit hver eneste dag for å se etter gladmeldingen fra deg- og krysser det jeg har for at jeg skal få lese den SNART !!!!!

Stor klem fra

Takk!! Jeg håper også at det er noe nytt snart....

Og du kommer nok til å få en mail lenge før du leser det på dol, må vite ;-)

Beste hilsen fra

Gratulerer med ny godkjenning! Det er klart det skjer noe nå for nå må de ta opp mappen og se på papirene når de får oversendt den nye godkjenningen. Da ser de hvilken praktfull familie som er klare for familieforøkelse i Norge - og SÅ blir det deres tur ! Lykke til !!!!

Takk!!

Jeg håper aller helst at de allerede har funnet fram mappen vår da, men hvis ikke har de en gyllen anledning når godkjennelsen vår kommer ned om et par uker ;-)

Beste hilsen fra

Det kan jo ikke være tvil om at 2006 blir "deres" år, snø. Håper det skjer så fort som bare det går ann! Tenk alt det spennende dere har i vente ;)

Ja, det er nok det som har fått humøret mitt til å stige igjen - vissheten om at 2006 i alle fall skal bli vårt år :-))

Beste hilsen fra

Hver gang det begynner å gnage i meg at vi har venta lenge, så sier en liten stemme inni meg: Husk på Snø! HUN har venta lenge hun!

Gratulerer med ny godkjenning. Det er helt utrolig hvor lang tid det skal ta for dere, men håper jo at de nye dokumentene gjør at saksbehandlerne i Colombia henter fram søknaden deres igjen og legger den på toppen av bunken.

Krysser fingre for dere - og tenker som sagt på deg oftere enn du tror :)

Hihihi, glad at min lange ventetid kan gjøre andres litt lettere ;-))

Takk for at du krysser fingrene, så mange som gjør det nå så må det vel hjelpe snart?!!?

Beste hilsen fra

Annonse

La meg muntre deg opp med et passende sitat fra den udødelige filmklassikeren "Dis", fritt etter hukommelsen:

"Jeg ventet og ventet, og jeg visste at jo lenger jeg ventet, jo kortere tid var det til han kom"

:o)

Krysser fremdeles fingrene for deg, snø.

XXXXX (

La meg muntre deg opp med et passende sitat fra den udødelige filmklassikeren "Dis", fritt etter hukommelsen:

"Jeg ventet og ventet, og jeg visste at jo lenger jeg ventet, jo kortere tid var det til han kom"

:o)

Krysser fremdeles fingrene for deg, snø.

XXXXX (

Hihihi, sant nok, selv om det til tider har virket som om jo lengre jeg venter, jo lengre tid tar det...

Og takk for kryssede fingrer. Men jeg synes du burde ta en snakk til med Han der oppe, for det virker ikke som om han hørte skikkelig etter sist du pratet med ham ;-))

Beste hilsen fra

Hihihi, sant nok, selv om det til tider har virket som om jo lengre jeg venter, jo lengre tid tar det...

Og takk for kryssede fingrer. Men jeg synes du burde ta en snakk til med Han der oppe, for det virker ikke som om han hørte skikkelig etter sist du pratet med ham ;-))

Beste hilsen fra

Jeg skal purre!

Ja nå synes jeg at det er din tur "snø"! I kveld skal jeg gå ut og rope "SNØ" opp mot stjernehimmelen og tenke at de hører det i giverlandet ditt ! Så da oppfordrer jeg alle på DOL til å gjøre det samme. Naboene får tro at vi ønsker oss snø, men vi på DOL vet at nå er det ungen til "snø" det gjelder. Tenker på dere og håper det skjer noe snart og at det ropes rundt i landet ikveld!

Gratulerer med nok en godkjenning!!! Nå må det virkelig skje noe for dere - 2006 blir nok et spesielt flott år å reise til Colombia i!!!! Nå blir nok resten av ventetiden kort - hvis du måler den opp mot all den tida dere har ventet hittil!!!!!

Krysser fingrene for deg snø XXXXXX

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...