Gå til innhold

Babyen til Mary og Fredrik...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jepp, synes også han ser snål ut. Men sånt er det vel ikke lov å si om babyer...

Synes faktisk de norske kongebarna også ser rare ut, jeg. men jeg har antatt at det er resultatet av en forhistorie full av innavl...

Jeg er enig med deg når det gjelder de norske, men denne her syns jeg var søt.

Søtere enn jenta mi da hun var nyfødt, for hun var skikkelig nyfødtstygg. ;)

Jeg er enig med deg når det gjelder de norske, men denne her syns jeg var søt.

Søtere enn jenta mi da hun var nyfødt, for hun var skikkelig nyfødtstygg. ;)

Jeg synes Ingrid Alexandra er søt jeg, men jeg synes Maud Angelica ser litt snålere ut. Leah Isadora og prins Sverre har jeg ikke sett særlig godt. Er du en sånn flink googler som kan finne bilder av dem på nettet for meg?

Annonse

Gjest googlerviderejeg:-)

Jeg synes Ingrid Alexandra er søt jeg, men jeg synes Maud Angelica ser litt snålere ut. Leah Isadora og prins Sverre har jeg ikke sett særlig godt. Er du en sånn flink googler som kan finne bilder av dem på nettet for meg?

Her er bilder av Sverre Magnus:

http://www2.nrk.no/redskap/bildegalleri/25695-1.html

Gjest googlervidere...

Bilder av Leah Isadora:

http://www.oslosurf.com/innhold/00000335.shtml

Gjest girasol

Synes alle babyer ser litt "snåle" ut de første månedne jeg, før "skjevhetene" retter seg opp, prikkene i ansiktet forsvinner og gule skorper i hode blir borte osv. :-) Så dette blir

nok en flott gutt etterhvert! Og entlig synes jeg han var veldig søt, og ikke snålere enn mange andre ;-)

M.v.h.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...