Gå til innhold

Ryggsekk i barnehagen

Gjest Håper noen kan hjelpe!

Anbefalte innlegg

Jenta vår er veldig lita 2 år og jeg skal kjøpe sekk hun kan bruke på tur med barnehagen.

Leste for en tid tilbake i Foreldre og Barn (om jeg husker riktig) om en sekk som kom veldig godt ut for litt små jenter.

Berganssekken var veldig bra men for litt små jenter var det altså en annen sekk som kom best ut.

Men hvilken???? Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213903-ryggsekk-i-barnehagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker på at det ikke var for de små skolejentene? Det er jo ikke så stor forskjell på kroppen ennå når de er bare et par år gamle.

Jeg har jente og og gutt og begge to har Bergans Nordkapp Jr. 12 liters og den har passet kjempegodt på begge to.

Sikker på at det ikke var for de små skolejentene? Det er jo ikke så stor forskjell på kroppen ennå når de er bare et par år gamle.

Jeg har jente og og gutt og begge to har Bergans Nordkapp Jr. 12 liters og den har passet kjempegodt på begge to.

Jeg mener å huske det var for barnehagebarn ja.

Men uansett så var det annen sekk enn Bergans sin som ble fremhevet som bedre for litt små jenter. Jeg husker at dette må jeg ta vare på og så har jeg altså rota det vekk.

(Vi har Bergans til storebror, men lillesøster "drukner" i den.)

Gjest våre små

Men uansett så var det annen sekk enn Bergans sin som ble fremhevet som bedre for litt små jenter. Jeg husker at dette må jeg ta vare på og så har jeg altså rota det vekk.

Vi brukte en veske i steden for.

Annonse

Snuppa vår er 2 år (og ikke spes. stor for alderen) og har en liten praktisk rosa sekk med to rom, fra Nike.

Plass til matboks,koseklut,smokk og litt skifteklær. helt topp !

Skal se på Nike sekken, takk for tipset. Men det var ikke Nike sekk heller...da hadde jeg husket det. Hmmm...tenke,tenke-om jeg bare kunne finne igjen det bladet!

Gjest chinamom

Vi er veldig fornøyd med Bergans Nordkapp jr. har brukt den fra 2 års alder.

Du vet at Berganssekker finnes i to str? Den minste skulle passe fint til unger mellom 1-3 år. Den har vel stropp både oppe og rundt livet, helt perfekt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...