Gå til innhold

Anbefalte innlegg

.... skal ikke alltid være like lett. I dag opplevde jeg en episode som man der og da har lyst til å hoppe i ett hull, men som jeg nå sitter og humrer over ;) Vel, guttene hadde vært hos frisøren og hadde sjarmert frisørene i senk. Utenfor frisørsalongen (i et senter) skal jeg ta på storebror jakka og da er lillebror vekk. Jeg får øye på gutten i rulletrappa på vei ned. Mor løper for å hente lillebror. Imens har storebror bestemt seg for å finne noen fine klær til mor i klesbutikken. Når jeg kommer opp igjen har storebror utløst tyverialarmen. Imens jeg unnskylder storebrors handling går lillebror rund å sier "mor fiser" igjen og igjen, noe han synes er utrolig morsomt for tiden. Akkuratt der og da kokte det i meg .....

Nå når ungene er vel i seng og roen har senket seg, må jeg le! Jeg er glad at jeg har unger som er nysjerrige og eventyrlystne. Barn har mye de skal lære og i dag har våre barn læret noe de ikke mer bør gjøre, hi hi!

Hilsen en enda litt varm, men lattermild

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213912-%C3%A5-v%C3%A6re-tobarnsmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha ha jeg ler å sier at det er jo gjennom barna man blir kjent med nærmiljøet...da får vi jo vist alle at vi også har tarmgangen i orden, om ikke annet enn at barna forteller om det.

Lykke til å velkommen i "klubben"som har medlemmer som føler på kroppen foreldre rollen.

Annonse

Hehehe, synes jeg ser det ;-)

Minsten min på 19 mnd synes allerede at fiseprat er kjempegøy (antar det er storesøstrenes fortjeneste..). Til alle som prater med henne sier hun: "mamma prompa!"

....

Japp, eller som vi sier her i huset: Det er ingenting som er så morsomt som bæsj - BORTSETT fra promp!

Det er fordeler og ulemper med alt, fordelen her er jo at når de er muggesure så holder det ofte å si "fjert", så er humøret på topp igjen. Hehe :o)

Japp, eller som vi sier her i huset: Det er ingenting som er så morsomt som bæsj - BORTSETT fra promp!

Det er fordeler og ulemper med alt, fordelen her er jo at når de er muggesure så holder det ofte å si "fjert", så er humøret på topp igjen. Hehe :o)

*ler*

Ja, det er viktig å se positivt på det meste ;-)

Gjest girasol

Ja da tenker jeg elly var varm i toppen, he, he :-D Men jeg kan knapt tenke meg et roligere menneske det kunne hendt med. Gruer meg litt til det er min tur til å stå der med et barn på vei ned rulletrappa og et barn tatt som butikktyv... :-§

Her i huset er det også fantastisk passende til enhver annledning å si "mamma pjompa" :-) Så privatlivet føles noe amputert til tider, he, he. Men ville vi unnvært det?

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...