Gjest ny jobb? Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg er i gang med adopsjon nummer to og vurderer å bytte jobb. Godkjenningen fra BUF-etat er rett rundt hjørnet, og saken vil være sendt til Kina før en eventuell ansettelse. Er det noen som vet hva som vil skje med saken min hvis jeg bytter jobb? Må jeg gå nye runder med barnevernet etc? Bør nevne at jeg er enslig. 0 Siter
kystfugl Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg tror ikke det skjer noe med søknaden din om du bytter jobb. Men det er vel slik at adopsjonsforeningene ønsker beskjed om enhver endring i forhold til helse, jobb, bosted mv., så det er sikker lurt å ta en kontakt med din forening. Kan jeg spørre hvilken reg du tilhører? 0 Siter
Gjest Yljali Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Spurte AF i forrige uke, og de sa at så lenge det ikke medførte stor nedgang i inntekt, så trengte vi ikke oppdatere papirene. Vi kunne evt ta med ny arb.giverattest til overtakelsen. 0 Siter
Gjest ny jobb? Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg tror ikke det skjer noe med søknaden din om du bytter jobb. Men det er vel slik at adopsjonsforeningene ønsker beskjed om enhver endring i forhold til helse, jobb, bosted mv., så det er sikker lurt å ta en kontakt med din forening. Kan jeg spørre hvilken reg du tilhører? Jeg tilhører region sør. 0 Siter
Gjest ny jobb? Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Spurte AF i forrige uke, og de sa at så lenge det ikke medførte stor nedgang i inntekt, så trengte vi ikke oppdatere papirene. Vi kunne evt ta med ny arb.giverattest til overtakelsen. Tar ikke jobben hvis jeg ikke går opp i lønn, så den saken er grei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.