Gå til innhold

Bytte jobb midt i prosessen

Anbefalte innlegg

Gjest ny jobb?
Skrevet

Jeg er i gang med adopsjon nummer to og vurderer å bytte jobb. Godkjenningen fra BUF-etat er rett rundt hjørnet, og saken vil være sendt til Kina før en eventuell ansettelse. Er det noen som vet hva som vil skje med saken min hvis jeg bytter jobb? Må jeg gå nye runder med barnevernet etc? Bør nevne at jeg er enslig.

Skrevet

Jeg tror ikke det skjer noe med søknaden din om du bytter jobb. Men det er vel slik at adopsjonsforeningene ønsker beskjed om enhver endring i forhold til helse, jobb, bosted mv., så det er sikker lurt å ta en kontakt med din forening.

Kan jeg spørre hvilken reg du tilhører?

Skrevet

Spurte AF i forrige uke, og de sa at så lenge det ikke medførte stor nedgang i inntekt, så trengte vi ikke oppdatere papirene. Vi kunne evt ta med ny arb.giverattest til overtakelsen.

Gjest ny jobb?
Skrevet

Jeg tror ikke det skjer noe med søknaden din om du bytter jobb. Men det er vel slik at adopsjonsforeningene ønsker beskjed om enhver endring i forhold til helse, jobb, bosted mv., så det er sikker lurt å ta en kontakt med din forening.

Kan jeg spørre hvilken reg du tilhører?

Jeg tilhører region sør.

Gjest ny jobb?
Skrevet

Spurte AF i forrige uke, og de sa at så lenge det ikke medførte stor nedgang i inntekt, så trengte vi ikke oppdatere papirene. Vi kunne evt ta med ny arb.giverattest til overtakelsen.

Tar ikke jobben hvis jeg ikke går opp i lønn, så den saken er grei. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...