Gjest Elextra Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Du finner det meste på http://www.dyreparken.com/ Gå på "praktisk info" og "overnatting" Rica Dyreparken hotell og Quality Kristiansand hotell er nærmest. Takk! 0 Siter
Gjest chinamom Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Takk, er det Quality du tenker på? Godt med slike konkrete anbefalinger! Ja. Har faktisk bestilt der idag. 0 Siter
Gjest chinamom Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Takk for det, men litt tungvint å bo der om man skal se Sabeltann, kanskje? Denne havna feil gitt! 0 Siter
Gjest chinamom Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Har aldri vært i området, og lurer: Finnes det hoteller inne på området eller i gangavstand? Hvordan er i så fall disse i forhold til de øvrige? Takknemlig for svar, om du har. Du har vel fått svar, men Quality hotell ligger på den andre siden av E18. Tar ikke lang tid å gå. Rica Dyreparken ligger ved en av utgangene til parken. 0 Siter
Melissa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Vi bodde på quality. Det er ett kjempefint hotell hvor barna står i fokus. Det eneste problemet vårt var å få barna ut av lekerommene og bort til Dyreparken! Det var ikke problem å bestille rom i april. Vi var der i førsten av august. Det er ikke noe å si på prisene heller. Deilig med gangavstand. Jeg var der med to barn, ett på 4 og ett på 8. Vi tre delte en king size dobbelseng og frokost med egen barnebuffet var inkludert. Dette vil vi gjøre igjen. bare lurer om dere var der første helga i august i fjor? Var noen barn som så utrolig kjente ut at jeg tenkte at jeg sikker hadde sett dem ett sted, og om det er dine har jeg vel ihvertfall sett dem i AF bladet :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.