Gå til innhold

Ferie i Sabeltann-land.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest chinamom

Har aldri vært i området, og lurer: Finnes det hoteller inne på området eller i gangavstand? Hvordan er i så fall disse i forhold til de øvrige?

Takknemlig for svar, om du har.

Du har vel fått svar, men Quality hotell ligger på den andre siden av E18. Tar ikke lang tid å gå. Rica Dyreparken ligger ved en av utgangene til parken.

Vi bodde på quality. Det er ett kjempefint hotell hvor barna står i fokus. Det eneste problemet vårt var å få barna ut av lekerommene og bort til Dyreparken! Det var ikke problem å bestille rom i april. Vi var der i førsten av august. Det er ikke noe å si på prisene heller. Deilig med gangavstand.

Jeg var der med to barn, ett på 4 og ett på 8. Vi tre delte en king size dobbelseng og frokost med egen barnebuffet var inkludert.

Dette vil vi gjøre igjen.

bare lurer om dere var der første helga i august i fjor? Var noen barn som så utrolig kjente ut at jeg tenkte at jeg sikker hadde sett dem ett sted, og om det er dine har jeg vel ihvertfall sett dem i AF bladet :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...