Gå til innhold

23 mnd siden papirene ble sendt til Colombia

Anbefalte innlegg

Ja nå er det snart 2 år siden papirene ble sendt til Colombia, og 8 mnd siden distrikt. Like før vi fikk distrikt hørte jeg om noen som hadde ventet i 9 mnd fra distrikt til tildeling, og jeg husker jeg tenkte at stakkars folk det hadde jeg aldri klart!!! Og nå sitter jeg her, og det er over 8 mnd for vår del...

Hvordan overleve?? Må en så må en bare. Jeg er usigelig lei av å vente, men kjenner at det faktisk er krefter igjen.Det er akkurat som forsvarsmekanismene er skrudd på for fullt, og jeg nærmest

"hviler" litt nå.

Kommer nok til å være vente spent i de neste ukene etter at kontoret i Bogota er åpent igjen :-))

Fortsetter under...

Kjære Urna....

jeg håper virkelig, virkelig at det er din tur snart! Og min.... Har jo ikke hatt papirene like lenge i Colombia som deg, men ventet lenge har jeg likevel. 2 år, 11 mnd og en dag siden bufa-godkjenningen.... Sukk og stønn!!

Men det er godt å se at du holder humøret oppe, likevel. Og nå er det et nytt år, og nye muligheter. Og snart er det din tur!!!!

9 mnd, ja... Det var noen som ventet så lenge etter distrikt i fjor. Medellin. Og jeg husker jeg tenkte det samme som deg - det orker ikke jeg!! Men nå har vi ventet i 6 mnd... Så da må jeg vel bare holde ut, om det skulle bli tre til....

Gleder meg kjempemasse til å høre hurra-ropet ditt, Urna!! Du vet vi er mange som venter sammen med deg :-D

Klem fra

Føler med deg og håper det ikke er lange tiden igjen før du får tildeling. Vi ventet bare 4 mnd fra vi sendte papirene på storebror og syntes vi ventet grusomt lenge da vi ventet i 13 mnd på lillesøster. Utrolig hvor ventetiden svinger. Krysser fingre for deg!!

Gjest ViTo-Tre

Hei urna!!!

Godt å se at motet er oppe. Er ikke så langt unna i ventetid selv, vi nærmer oss snart 22 mndr siden papirene ble sendt og 6 mndr siden distrikt....uff...

Jeg hadde heller aldri trodd at jeg skulle klare å vente så lenge, men det er rart hvordan disse forsvarsmekanismene slår til.

Selv har vi vært en "gidder-ikke-vente-lenger" tilstand et par måneder nå, og det hjelper faktisk ;o)

Nå ser jeg med spenning fram til de åpner på AF kontoret i Bogota igjen og er klar som et egg; både til å rope HURRA for deg og ikke minst å få telefonen selv.

Tvi-tvi

trk1365380645

Tenker masse på dere som skal få barn fra Colombia og sitter alltid forventningsfull og sjekker DOL om det er kommet noen tildelinger fra Columbia i løpet av dagen. Krysser fingre og tær for at ting skjer når ferien er over!

Stor venteklem til alle Columbia- ventere fra trk

Annonse

Føler virkelig med deg, Urna!! Selv passerte vi 20 måneder i går fra våre papirer gikk til Colombia...

Om 5 dager (18. januar) er det nøyaktig 4 år siden vi fikk den store telefonen sist, håper jo på reprise.. he he...

Du skal se det skjer snart for alle oss som har ventet så lenge!!

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...