Gå til innhold

Vil også til Legoland!

Anbefalte innlegg

Jeg bor nordpå og har ikke vært i Danmark/Legoland (unntatt mellomlandinger) siden 1988... Er utrolig lite kjent med dansk geografi. Vi er fire voksne og to barn som har lyst til å leie et hus en ukes tid. Vi vil gjerne bruke et par dager i parken og resten til å bade og kose oss om været er OK.

Hvor bør vi se oss omkring etter hus? Er det lurt å bo nært parken eller er det nabobyer etc som er like bra? Andre tips mht det å bo?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213978-vil-ogs%C3%A5-til-legoland/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner noe under "Barneferie i Danmark" rett under her.

Hvis du går inn på linken jeg la ut (for ca. hundrede gang, jeg burde snart få betalt av dem), kan du få oversikt over både geografi, attraksjoner og overnattingsmuligheter.

Takk, så ikke det innlegget.

I fjor sommer leide vi hus via Dancenter. Vi fikk et nydelig hus m svømmebasseng, nesten på stranden (som slår nesten enhver sydenstrand), ca 1 times kjøring fra legoland og løveparken. Nærmeste by heter Esbjerg, der har de også badeland (men det besøkte vi ikke, for vi hadde vårt eget "badeland", samt strandet rett utenfor). Vi bodde ved en liten "landsby" som heter Blåvann. Anbefales! Det går også an å leie seg inn på et feriesenter i den samme bygda. Kjempekoselig liten bygd, stor nok til å shoppe litt i, men minigolf, bowling og litt av vært....

Men vær tidlig ute, jeg tror det blir fort fullt.

God tur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...