Gjest trultemor25 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg klaget min nød til dere i går kveld angsovinga til vesla og fikk gode råd, spesielt godt råd fra Åsemor. Jeg fulgte rådene til punkt og prikke i dag. Jeg sto opp klokka 8, jeg måtte vekke henne da, stakkars, så trøtt som hun var da, men det gikk fort over. Så sov hun fra 09.30 til 11.30. Så begynte vi med litt grøt. Så gikk vi tur og hun sov fra 14 til 15. Så sov hun fra 17 til 18. Og legginga klokka 20 gikk som en lek! Og hun har vært så blid i dag! Hun pleier å være ganske fornøyd, men i dag har hun smilt og vært helt i ekstase i hvert eneste våkne minutt. Hun har til og med begynt med en ny glad-lyd! Så takk til dere kloke damer. Har takket dere før ang soveråd, men denne gangen fortjener dere en kake!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214031-kj%C3%A6re-orakler-ang-sovinga-til-vesla/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.