Gå til innhold

Influensa uten feber...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig, da? Feber er kanskje et av hovedsymptomene på influensa. Ikke vet jeg, er nemlig svært sjelden syk!

Men nå må jeg visst gi tapt, etter at sambo har vært syk en uke, deretter lillegutt, og nå føles det som jeg har influensa i kroppen. Bortsett fra at jeg ikke har feber...

Får noen det til å henge på greip, eller kan noen hjelpe meg med en annen mulig diagnose? Er ganske forkjøla (kaller det neseforkjøla, hoster nemlig ikke - bare nyser og snørrer..), og kroppen føles tung og treg. Bittelitt sår, men ikke som ved feber. Og det begynte i går morges.

Pluss at jeg får anfall av svimmelhet.. eller anfall, det varar kun et sekund av gangen, men det kommer opptil flere ganger i minuttet. Er altså ikke sykere enn at jeg har vært en tur på kafé (måtte riktignok dra hjem nå, følte meg dårligere), og kan fint se på TV eller lese, men jeg var sånn i går også og merker ingen bedring.

Noen gode forslag til diagnose? Føler meg ikke dårlig nok til å gå til lege, ser det an.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har iallefall opplevd at influensaen har rammet meg slik. Ikke full stormfeber, men ca som du beskriver. Kanskje 37,5 - 37,7 i temperatur. Mens resten av familien har ligget strødd med 40.

Skrevet

Jeg har iallefall opplevd at influensaen har rammet meg slik. Ikke full stormfeber, men ca som du beskriver. Kanskje 37,5 - 37,7 i temperatur. Mens resten av familien har ligget strødd med 40.

Helt greit å være syk så lenge man er oppegående nok til å lese, se på TV og spise godis ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...