Gå til innhold

Jeg har aldri vært så flau over sønnen min før.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Egentlig så tror jeg dette er ganske normalt.

Hvorfor i huleste måtte denne damen blande seg inn?

Det var nok det som gjorde at begeret rant over for sønnen din og at han klappet til henne.

Fint at du snakket med ham om det etterpå da.

Butikkdamen gjorde ikke noe galt. Hun prøvde bare å hjelpe, på en hyggelig måte.

Gjest M.Angelica

Positiv avledning hjelper i mange situasjoner det.

Men ikke denne gangen. Hadde jeg vært butikkdama hadde jeg ikke tatt det ille opp ihvertfall.

Jeg er enig!

Hun forsøkte bare å være hyggelig. Hun var kanskje usikker på situasjonen, men ville bare hjelpe. Hun tar det nok ikke så ille opp, tror jeg =)

Butikkdamen gjorde ikke noe galt. Hun prøvde bare å hjelpe, på en hyggelig måte.

Alt man skal prøve å hjelpe med også!

Hvorfor i alle verden skulle hun blande seg inn i en konflikt mellom mor og barn?

Skulle hun liksom vise at hun var flinkere til å løse konflikter da eller?

Gjest Skjær mæ laus

Hvorfor i alle verden skulle hun blande seg inn i en konflikt mellom mor og barn?

Hun ville vel avlede gutten og HJELPE. Herregud!

Annonse

Slapp av. Dama forsøkte vel å avlede på en positiv måte. Det er ikke akkurat snakk om å frata mor oppdragerrollen.

Vi snakker både med butikkdamer, bussjåfører og til-og-med postmannen her hos oss. Hyggelig det vel ?

Slapp av. Dama forsøkte vel å avlede på en positiv måte. Det er ikke akkurat snakk om å frata mor oppdragerrollen.

Vi snakker både med butikkdamer, bussjåfører og til-og-med postmannen her hos oss. Hyggelig det vel ?

Ja selvfølgelig så kan dere og alle andre snakke med alle arbeidere, har jo ikke sagt det jeg?

Det som var dumt her var at kassadama blandet seg inn i en konflikt.

Ja selvfølgelig så kan dere og alle andre snakke med alle arbeidere, har jo ikke sagt det jeg?

Det som var dumt her var at kassadama blandet seg inn i en konflikt.

hehe Ja vi snakker med både arbeidere, funksjonærer, prest og øvrigheta om det så skulle være :-)) Andre mennesker får også lov til å snakke med barna uten at jeg ser på dem som inntrengere på mitt territorium.

Ja du har jo lest selv hvor lurt det er.

Hvis sønnen din slår til butikkdamen fordi hun snakker til ham, er det faktisk sønnen din som har et problem, og ikke butikkdamen.

Hun forsøkte bare å hjelpe til på en hyggelig måte, så vidt jeg kan lese ut ifra denne diskusjonen. Og det må man da få lov ti lå gjøre, uten at det betyr at du er fratatt morsrollen din av den grunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...