Gå til innhold

Da er ferien over i colombia

Anbefalte innlegg

I dag skal ferien være over i Colombia, så nå håper vi de får fingeren ut så vi også kan få vårt etterlengtede barn dette året.

Har i dag ventet 7 måner siden papirene gikk til landet, så hvis vi skal ha barn til jul som jeg har sett for meg lenge må noe drastisk skje, og det rimelig fort.

Så til alle dere som har distrikt, jeg ønsker dere lykke til nå fremmover og håper at det blir skikkelig fart i systemet deres, slik at de får tatt unna en del gamle saker nå:) og at vi som er rimelig nye snart har en liten sjanse....;)

Vil så gjerne bli mamma snart....

LYKKE TIL

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214309-da-er-ferien-over-i-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Om noen få timer åpner AF-kontoret igjen etter ferien. ICBF har jobbet en stund allerede, så vi får håpe at det ligger noen kjekke overraskelser og venter på kontoret i dag. I slutten av uka begynner jeg på alvor å vente igjen!!

Batteriet ble ladet kraftig opp i jula, og humøret er på topp. 2006 er definitivt året!

Håper at det etter hvert løsner i Colombia, slik at ventetidene går ned igjen!!

Tvi-tvi alle dere ventevenner!

Beste hilsen fra

Colombiamamma

Håper virkelig dette året blir et knallår for adopsjoner fra Colombia.

XXXXXXXXXXXX for alle dere som er foran meg i køen. Nå er det viktig at det skjer noe.

Håper at ventetiden går ned slik at også vi kan få være en familie på 4 til neste jul.....men slik det ser ut idag er ikke det så realistisk.....men det er lov å håpe :-)

Klem fra evig optimist

HEI !

Nå håper vi det skjer STORE ting fremover.Gleder meg til å forhåpentligvis se noen gladmeldinger fra Colombia snart ! Ble litt mer optimistisk etter at jeg leste nyhetsbrevet fra januar. I 2005 var gjennomsnittet fra papirer ble sendt - forespørsel 411 dager..( 14 mnd.)

I dag har vi ventet 9 1\2 mnd i Colombia...Har så lyst å få distrikt snart:) og bli mamma til verdens mest etterlengta skatt!

Ønsker alle sammen lykke til videre.

Venteklem til alle :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...