lonelyP Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 For snart 5 år siden gikk jeg inn i en depresjon. Et halvt år senere startet jeg på cipramil og sluttet med pillene etter et år. For et år tilbake ble jeg friskmeldt fra depresjonen. I sommer avsluttet jeg også samtaleterapi hos psykolog. Jeg har hele tiden gått til samtaleterapi med bytte av psykolog en gang. Føler det har kommet lite og ingenting ut av denne terapien. Ble nok utfordret for lite. Nå i ettertid føler jeg mye på at konsentrasjonsevnen min er betraktlig dårligere enn før depresjonen. Jeg har bl.a. problemer med ord som setter seg "fast på tunga", glemmer navn, grusomt treg i avtrekket når ting skal gjøres og bruker lang tid på enkle oppgaver. Er dette vanlig etter en depresjon? Kan jeg skylde det på den? Er det mulig å gjøre noe med det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214333-konsentrasjonsevne-etter-depresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.