Torv Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Når temperatur måles under armen, hvor mye i grader legger man til da? Og hva var det om temperatur ble mål i munnen? Kjekt med raskt svar :0) 0 Siter
tonie Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Jøss, jeg skulle akkurat til å skrive inn og spørre om det samme! Så rart:-) Med de gamle kvikksølvtermometerne la man jo til 0,5-1,0 avhengig av hvor man tok tempen, men jeg har ikke fått med meg om må gjøre det samme med de nye. 0 Siter
Torv Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 ca 0,5 tror jeg Jeg har en liten fantasi om at det er o,5 i munnen og mer under armen jeg.... 0 Siter
nanna Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Jeg har en liten fantasi om at det er o,5 i munnen og mer under armen jeg.... Under tungen er det vel ikke noe å legge til? Munn eller rompe gir korrekt temp, under armen er det som regel en halv grad kaldere. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Jøss, jeg skulle akkurat til å skrive inn og spørre om det samme! Så rart:-) Med de gamle kvikksølvtermometerne la man jo til 0,5-1,0 avhengig av hvor man tok tempen, men jeg har ikke fått med meg om må gjøre det samme med de nye. Og det var mitt spørsmål i går, men jeg kom aldri så langt som til å skrive inn :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Under tungen er det vel ikke noe å legge til? Munn eller rompe gir korrekt temp, under armen er det som regel en halv grad kaldere. 0,3 står det på mitt temp.mål at skal legges til under tungen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.