Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

På tide å legge bort Teletubbie filmene......

Hva passer å kjøpt til 3-åringer? (De har kun byggmester Bob)

De synes Emil i barne-tv av og til er LITT skummel, jeg merker meg at de liker litt bedre og bedre filmer som ikke er tegnefilm men "virkelighet" eller hva det nå kalles.

Hva har dere til deres 3-4 åringer? (både gutt og jente)

Mvh

Gjest blomsterløk
Skrevet

Min 4-åring (gutt) er veldig glad i Disney-filmer. Bambi, Aristokattene, Lady og Landstrykeren....

Gjest Elextra
Skrevet

Løvenes Konge og Nemo er jo populære. Likeså Istid og diverse Kaptein Sabeltann-filmer.

Også Disneyklassikerne, da.

Skrevet

Min 3-årige jente har fått helt dilla på prinsesser og prinser, så her går det stort sett i Tornerose, Askepott og Askepott 2. Rødhette og ulven og Teletubbies sees også.

Skrevet

Kaptein sabeltann og Noddy ble mye sett her. Og en film om hund og katt -chataran og poosky eller noe i den duren.Og brannmann sam :)

Skrevet

Min gutt på 3 år er veldig glad i Heffalompen (den nye i Ole-Brumm serien). Ellers går det i Mekke-Mikkel, Brannmann Sam og Kaptein Sabeltann

Skrevet

Ba jentungen som akkurat fyllte 4 om å si hva hun liker best, og nå ramser hun opp:

Marikken

Lotta i Bråkmakergata

Donald

Shrek 1 og 2

Robotgjengen

Byggmester Bob

Flåklypa

Mormor og de 8 ungene

Ole Aleksander

Disney tegnefilmer (Nemo, Pinocchio, Peter Pan) med "følge" av storebror eller en voksen som passer på henne når det er litt skummelt.

Skrevet

Pippi var superduperpropulært da eldstejenta her var 3 år i allefall. Mummi også, og noen av Disneyfilmene.

MVH

Skrevet

Noddy og Brannmann Sam. Elias jeg jo også veldig populær for tida.

Skrevet

Mumitrollet

Ole Brumm filmer

Robotgjengen

Franklin

Elias (veldig populær både hos 2 1/2 åringen og seksåringen her i huset)

Thomas-toget

Skrevet

Byggmester Bob, Postmann Pat, Brannmann Sam, Noddy, Franklin...

Skrevet

Karsten og Petra

Gråtass

Hittet for tida er Kaptein Sabeltann. 2,5åringen er helt hekta, selv om jeg synes den er vel skummel for den aldergruppa.

Skrevet

Hjemme (jente på 2 1/2 & 4 1/2) er det veldig populært med:

Ole Brumm; i alle former

Prinsessefilmer

Filmer a' la Istid og Monsterbedriften

Filmene basert på Astrid Lindgrens bøker har akkurat begynt å falle i smak hos eldste frøken, men det er ikke det hun velger først (tross at det nok er mine favoritter).

Gjest hallow :o/
Skrevet

Lillefot og vennene hans (div. titler), Kaptein Sabeltann (div. titler), Molly, Ole Brumm (i bøtter og spann...).

Skrevet

Hei!

Jenta vår var veldig glad i Bambi og Heldiggrisen Babe da hun var 3 (måtte spole litt der det ble skummelt i bambi-filmen). Hun likte veldig godt Emil, men det ble litt skummelt for henne da hun ble 4 år. (Best av alt var et live-opptak med Peter Gabriel. Hun digga trommeslagern hans og satt på gulvet med gryter og lokk ;o))

Da hun var 4 gjaldt Angelina Ballerina og Lotta fra Bråkmakergata og noe Ivo Caprino.

Nå er hun 5 og det går stort sett i prinsessefilmer og musicals (Mary Popins, Sound of Music, Askepop (dansk) osv.)

Skrevet

Mumitrollet

Ole Brumm

Bambi

Bjørnen i det blå huset

Dora

Pippi

Barbapappa

Pingu

Tassen

Skrevet

Helt supert!

Tusen takk for svar, her har jeg jo svar på det jeg lurte på.

Hjertelig hilsen

Gjest abrahamsen
Skrevet

Her i huset er Linus i svingen veldig populær. Tre åringen har alltid foretrukket "ekte film" fremfor tegnefilm. Ellers har han sett trailer på Ole Aleksander fili bom bom bom og vil at vi sklakjøpe ompa ompa tv. (Altså Ole aleksander filmen;o)

Skrevet

Min 4-åring (gutt) er veldig glad i Disney-filmer. Bambi, Aristokattene, Lady og Landstrykeren....

Her i huset har det ALLER mest populære vært Gråtass-filmene og filmen om politibilen Pelle. Spennende!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...