Gå til innhold

Nettleger driver uten konsesjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Hei Anonymous !

Jeg har kommentert dette i artikkelen som var utgangspunktet for innslaget i Nettavisen.

http://www.dagensmedisin.no/nyheter/VisArtikkel.asp?ArtId=1959

Vennlig hilsen

Hei Christian!

Ja, jeg så at du hadde kommentert det, og tross alt er jo DOL ganske sikkert fordi vi hele tiden er anonyme og svar ikke sendes på mail.

Syntes bare det var interessant å lese, og tenkte andre kunne synes det samme.

Det eneste spørsmålet er vel om det kan være mulig for utenforstående å spore oss opp via mail-adressene som vi må legge inn når vi registrerer oss. Det er jo mulig å søke på forfatter av innlegg, og sånn sett finne ut mye om folk (under forutsetning av at de er ærlige, da).

Personlig foretrekker jeg DOL framfor de andre tjenestene nettopp fordi jeg føler meg mer anonym når jeg får svar på forum, enn når jeg må be om svar på mail.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...