Gå til innhold

vaske barnetruser 40 grader?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JEg vasker stort sett alt av undertøy på 60 grader. Men det hender jo at noen sniker seg med på en 40 graders vask, og jeg ser ikke noe problem med det.

Alt undertøy bør vaskes på 60 grader. Selv man ikke ser det må en huske på at det er mange bakterier i underlivet vi ikke vil ha andre steder.

Vasker de som oftest på 60 gr. Noen ganger blir de sortert feil og havner i 40-vask. Ikke noe krise.

Har ennå tilgode å se at barnetruser ikke tåler vask på 60.

Om krymping er et problem, kjøp de et nr. større.

Om du bruker tørketrommel krymper de jo gjerne litt der.

Annonse

Alt undertøy bør vaskes på 60 grader. Selv man ikke ser det må en huske på at det er mange bakterier i underlivet vi ikke vil ha andre steder.

Ja, jeg vet jo det. Men om man en sjelden gang kommer til å vaske dem på 40 tror jeg ikke at man dør av det!

Faktisk er jeg et levende bevis på at man ikke gjør det!!!

Men om de bakteriene er i undertøyet havner de jo "tilbake der de kom fra". He he.. Nedi, skjønner hva du mener. Jeg vasker alltid undertøy og sokker på 60 grader. Ellers stort sett det meste på 40, og noe på 30.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...