Gå til innhold

Hvor gammel må en baby være for å kunne ta fly?

Anbefalte innlegg

Gjest spør for venninne
Skrevet

Og hvor mange timer? Babyen vil være 3 mnd.

Skrevet

Har aldri hørt at det var noen aldersgrense på det?

Yngste jeg selv har hatt med i fly var ca 1 1/2 mnd.

Gjest spør for venninne
Skrevet

Har aldri hørt at det var noen aldersgrense på det?

Yngste jeg selv har hatt med i fly var ca 1 1/2 mnd.

Tusen takk for svar. Kan babyen være med på en lang tur også?

Gjest kristinee83
Skrevet

Aldri hørt om noe aldersgrense der..

Datteren min var 2 dager gammel da hun tok fly for første gang..og 3 mnd da hun tok fly neste gang.

Sålenge man har alt ungen trenger for å ha d bra, så ser jeg ikke noe problem i at h*n skal oppholde seg på et fly..

Skrevet

Tusen takk for svar. Kan babyen være med på en lang tur også?

Jeg hadde med datteren min til Kypros da hun var 6 uker. Flyturen tok ca 5 timer - gikk fint det.

Skrevet

Lillebror er 3 mnd og skal ut og fly i morgen. Flyturen tar bare 1 time, men jeg hadde ikke hatt noe problem med å ta ham med på lengre flytur.

Har sett helt nyfødte på fly før. Det var heller ingen lang flytur.

Til babyer får man sånne "hengekøyer" de kan sove i på lengre flyturer.

Skrevet

Min dødssyke baby fløy Værnes - Fornebu da han var 3 dager.

Babyer kan ta fly så fort de er ute av magen. :o)

Skrevet

Flyselskapene kan ha regler for dette, ring det aktuelle flyselskapet og spør. Jeg har hørt om et selskap som hadde en grense på fjorten dager (det var på grunn av noe med ørene).

Gjest ut og reise
Skrevet

Hei min datter var med ut og reiste to og en halvt mnd.en tur på ca:2 timer ingen problem. Da hun ble tre mnd. var hun med på en fly tur på 11 timer.Det var heller ikke noe problem, men husk å ta med alt babyen vil trenger. På store flyselskaper kan man bestille kurv til baby. Og det er heller ikke så mange kurver til hvert fly.Her på innlands flygninger er det ikke noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...