Gå til innhold

Hvordan ville dere reagert?

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke dette er uhørt, men jeg stusser litt over prioriteringen. Selv hadde jeg foretrukket å sosialisere, framfor å se på tv. Uansett hva som ble vist der.

Men jeg hadde ikke gjort noe sak ut av det. Hadde han hatt lyden på for høyt slik at det totale lydnivået nærmet seg smertegrensen min, så hadde jeg bedt han om å dempe den. Bortsett fra det ville jeg ha oversett det (og han), og kost meg med de andre gjestene.

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Petrine Eiffel

10

• PieLill

9

• Katt-ja

6

• jonia

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest kroppogsjel

Hvis han må ha lyden høyt på- henvist ham til tv i loftsstua. Hvis det går rolig for seg- bare latt ham se.

Hadde jeg vært gjest og ikke kjent ham så godt, vill jeg kanskje syns det var rart, men ikke reagert noe særlig. Folk er som de er og gjør som de gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...