Gå til innhold

hva bruker du remulade på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er det å bruke mer remulade et mål i seg selv da? Er da vel ikke akkurat det sunneste en kan putte i seg?

De gangene jeg har spist remulade i livet kan forøvrig telles på en hånd. Synes ikke det er noe særlig.

Remulade (og majones) er visstnok ikke så ille som man skal ha det til. Sunt plantefett.

Ihvertfall er det sunnere enn smør. Jeg bruker remulade istedenfor smør på skiven når jeg spiser roastbeef.

Men det er jo ikke akkurat kalorifattig, da...

Remulade (og majones) er visstnok ikke så ille som man skal ha det til. Sunt plantefett.

Ihvertfall er det sunnere enn smør. Jeg bruker remulade istedenfor smør på skiven når jeg spiser roastbeef.

Selv om det kanskje kan være det minste "av to onder" i en del tilfeller, for å si det slik, er det da vel neppe så "sunt" at det er et mål å finne nye bruksområder for den for å få i seg mer av den vel?

Gjest god smak

Selv om det kanskje kan være det minste "av to onder" i en del tilfeller, for å si det slik, er det da vel neppe så "sunt" at det er et mål å finne nye bruksområder for den for å få i seg mer av den vel?

Jeg skrev innlegget fordi jeg var nysgjerrig, og ikke fordi jeg vil bruke remulade på alt mulig.

Annonse

Nei, spørsmålsstillingen var litt spesiell.

Kanskje hovedinnlegger har fått en kasse remulade i presang, og ikke liker å kaste mat?

Den legger seg ikke på innsiden av årene...

...men den legger seg på innsiden av lårene :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...