Gå til innhold

I dag ble pappa "sendt" på rommet ;o)

Anbefalte innlegg

Vi skulle spise middag og far i huset var meget entusiastisk over noe han måtte fortelle.

Vel, han innleder med å utbryte Fyyyy fader! Hvorpå minstemamma sier meget bestemt: Pappa! Det er ikke lov å si fy fader!, da må du gå på rommet ditt.

Vel far i huset ble vel påminnet Barna's Supershow og "Likt for alle" eller innså svar på tiltale og gikk på rommet. Da ble frøkna meget fortvilet og løp for å hente han. Den lille frøkna ble så enda mer fortvilet for mamma begynnte å gråte (men storebror og jeg fikk latterkrampe og jeg lo så jeg grein). Det gjorde vi til slutt hele gjengen.

Vet jo man ikke skal la barna bestemme, men her fikk man svar på tiltale! Vet ikke hva Supernanny hadde sagt, men vi møtte oss selv i døra kan man si ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214698-i-dag-ble-pappa-sendt-p%C3%A5-rommet-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn er uberegnelige.

Du vet aldri hva som blir den neste selvmotsigelsen de oppdager hos deg.

Takk for en kostelig historie.

;-)

mvh

Har en til, jeg. Hun var 4 år og skulle sove. Det var et eller annet jeg sa til henne. Da smalt det: Mamma ikke snakk til meg, jeg får vondt i øra! Nå kan DU ligge i sengen min, så kan jeg gå i stua hvile på fofan (sofan).;o) Skjønner?

Annonse

Rett og rimelig synes jeg. Hvorfor skal pappa få lov å si ord ikke barna får lov å si?

Men jo, morsom historei :)

Ja ikke sant? Nå er vi veldig påpasselig med ordbruken her da, så dette var en liten glipp. Men gud som jeg lo! Hvis jenta vår får veldig lyst til å banne litt sier hun: Ikke sant det ikke er lov å si faaaaaaaen eller fy faaaaaaader (med skikkelig trykk!).

herlig.

Datteren min gjorde tilsvarende, til alles glede. Far kom med et kraftuttrykk, hvorpå hun sa høyt og ytdelig: Gå inn på rommet mitt og skam deg!

Ja man skal jommen ha tunga rett i munnen gitt ;o)

Men da fikk dere jo bevist de andre om at slik ordbruk ikke er akseptert hos dere ;o)

Gjest Isbinne

Ja ikke sant? Nå er vi veldig påpasselig med ordbruken her da, så dette var en liten glipp. Men gud som jeg lo! Hvis jenta vår får veldig lyst til å banne litt sier hun: Ikke sant det ikke er lov å si faaaaaaaen eller fy faaaaaaader (med skikkelig trykk!).

Hahahah!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...