Gå til innhold

er det skadelig?


krinsen

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har en 8 mnd gammel baby og ammer fortsatt.jeg har lagt på meg mye og ønsker en snarvei ned i vekt,derfor lurer jeg på om jeg kan ta cla selv om jeg ammer?Hvordan skal jeg gå frem vis jeg ønsker å slutte med amming?barnet mitt vil ikke ha morsmelk erstatnig,men hun blir mindre og mindre interessert i amming.Hun har fått to små tenner og tygger på puppen og det er vondt,skal jeg da ta henne fra puppen selv om hun er sulten? hun får tre grøtmåltider og et middags måltid,men er fortsatt liten av vekst,for hun for lite næring?og når kan jeg begynne å gi henne meieri produkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er blitt spurt om cla og amming her før, men ingen har kunnet gi noe svar. Jeg tror at hvis du skal gå ned i vekt, bør du prøve å spise bittelittgrann mindre, og kanskje mosjonere litt mer. Da jeg begynte å spise bittelitt mindre, raste jeg fort ned et par kilo. Jeg ammer fortsatt mye, og jenta mi er 8 mnd nå. Hvis hun biter deg i puppen, klyp igjen nesen hennes, da får hun ikke puste og hun slipper raskt. Forhåpentligvis vil dette også føre til at hun på lengre sikt slutter å bite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette Huitfeldt, jordmor

Det er blitt spurt om cla og amming her før, men ingen har kunnet gi noe svar. Jeg tror at hvis du skal gå ned i vekt, bør du prøve å spise bittelittgrann mindre, og kanskje mosjonere litt mer. Da jeg begynte å spise bittelitt mindre, raste jeg fort ned et par kilo. Jeg ammer fortsatt mye, og jenta mi er 8 mnd nå. Hvis hun biter deg i puppen, klyp igjen nesen hennes, da får hun ikke puste og hun slipper raskt. Forhåpentligvis vil dette også føre til at hun på lengre sikt slutter å bite.

Kjære krinsen.Jeg ser du har fått noen tips allerede. I tillegg

kan du søke på tidligere innlegg om amming og biting. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...