Gå til innhold

Bakterier i kosebamser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tastaturer koster kr 27,50 + mva i kartonger på 20 og er forbruksvare. Mus likeså.

Jeg har sett telefoner med flere millimeter svart møkk på, og tastaturer hvor du ikke kan se hva som står på tastene, kvalmen bølger litt baki halsen, men noen krampaktige smileøvelser demper litt.

Tastaturer koster kr 27,50 + mva i kartonger på 20 og er forbruksvare. Mus likeså.

Jeg har sett telefoner med flere millimeter svart møkk på, og tastaturer hvor du ikke kan se hva som står på tastene, kvalmen bølger litt baki halsen, men noen krampaktige smileøvelser demper litt.

Det har jaggu jeg også, da jeg i min jobb gjerne taster på over 70 forskjellige tastaturer i løpet av en dag.

Det har jaggu jeg også, da jeg i min jobb gjerne taster på over 70 forskjellige tastaturer i løpet av en dag.

Bare ikke gni deg i nesa eller øya. Jeg har sånne servietter som egentlig er til å rense tastaturer. Det er isopropanol og tar det meste av levende mikro.

Hah, hva med trådløse tastaturer med litt mer funksjoner enn bokstaver og tall? Snøft.

Annonse

Annonse

Åssen gjør du det da? Våtservietter? Spruteting?

(Sender en varm takk til Åsemor, som så effektivt ruinerte kosestunden min med fingermat ved PC'en)

Jeg har en sånn flaske som jeg tømmer litt av på en serviett. Vips - våtserviett. Det lukter forferdelig såpe etterpå, da.

Men jo mer lurvete de er, jo bedre lukter de (visstnok). Hadde jeg lurt meg til å vaske ham, hadde snuppeduppen antakelig rømt hjemmefra.

En bamse som satt alene igjen på nødplassen i tunellen fikk mye oppmerksomhet på lokalradioen, siden alle kunne se den da de kjørte forbi. En ganske engstelig tass fikk den tilbake samme kveld, og nattesøvnen var reddet. Mamman skjønte ikke hvor den tok veien, antagelig sto den på taket i skistativet en stund. Men å vaske den måtte vente, selv med olje, sot og støv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...