Gå til innhold

Gift i barnejakker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helvete. Jeg som akkurat har kjøpt Helly Hansen-regnjakke til snuppeduppen.

Skrevet

Hvorfor i hule heiteste kan ikke produsenter bruke huet litt!!!

Grrrrrrrrr.

Skrevet

Men tas stoffet opp gjennom huden? Eller må man tygge på jakka for å frigjøre det?

Gjest Persille
Skrevet

Men tas stoffet opp gjennom huden? Eller må man tygge på jakka for å frigjøre det?

Og vi som skulle ha Helly Hansen til middag...

Skrevet

Og vi som skulle ha Helly Hansen til middag...

*Fnis* Småunger tygger gjerne på jakkekragen vet du. Jeg har ikke tenkt å spise opp den nye Missing Link-jakka mi. :o)

Gjest Persille
Skrevet

*Fnis* Småunger tygger gjerne på jakkekragen vet du. Jeg har ikke tenkt å spise opp den nye Missing Link-jakka mi. :o)

Åh :)

Jeg tror ikke det er det som er problemet faktisk - jeg tror de avgir gasser. Men, jeg har ikke satt meg inn i det - så jeg vet altså ikke :)

Skrevet

Helvete. Jeg som akkurat har kjøpt Helly Hansen-regnjakke til snuppeduppen.

Om det giftstoffer påvist i en sånn jakke, får du pengene tilbake.

Skrevet

Da får jeg sjekke det ut. Det står ikke Helly Tech på jakken bare at den består av 100% polyester (?Sjekket den i dag morges, og da var jeg rimelig trøtt i øyet, så jeg kan ha sett feil).

Skrevet

Jaja, det vanligste er jo brudekjole, så det er jo originalt ;-)

Skrevet

Mener du at alle som har HellyTech-dresser til barna sine bare kan gå og få igjen pengene sine?

Skrevet

Mener du at alle som har HellyTech-dresser til barna sine bare kan gå og få igjen pengene sine?

Går utifra at det er reklamasjon om jakkene inneholder giftstoffer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...