Snaxy Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Hei! Jeg er ei jente på 16år og går i 10.klasse. Etter gymmen, når jeg står i dusjen sammen med di andre jentene i klassen, så ser jeg de andre, og det er ingen av dem som har noe hår nedentil. Det er jo normalt og ha fått hår nå i den alderen jeg er i nå, å selv så har jeg en del. Så jeg syns det er litt flaut å dusje sammen med di andre for di har ikke noe, mens jeg har en stor skog. Så, det jeg lurte på var om jenter plæier å fjærne alt håret der nede? Jeg trudde det var vanelig å bare fjerne det håret som er i bikinilinja, men det virker ikke helt sånn på de andre jentene! Håper du kan hjelpe meg, da hadde det vært mye lettere å dusje i fellesskap. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Har aldri hørt om ei jente på 16 år som ikke har hårvekst der nede. :-) Kanskje de andre i klassen bare har fjernet det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.