Gå til innhold

Bilruta knuste mens junior satt i bilen!

Anbefalte innlegg

Her om dagen var det voldsomt uvært, og da vi kom ut var 2 vinduer knust på bilen. Vinden, sammen med småstein hadde ført til at vinduene knuste. Det var fullt av glass i bilen, vinden ulte, og det ble taxi til barnehagen.

Etter å ha fått en ny og fin leiebil hentet jeg ungene litt seinere på dagen, og da vi svingte opp hjemme sa det plutselig PANG og ruta på junior sin side gikk i tusen knas! Han var fyllt av glass, vinden raste og mammaen ble svært fortvilt....

Ny leiebil - som ikke startet dagen etter.

Storesøster på 6 år utbryter: dette er vår ulykkes, ulykkes dag. Jeg tror jeg vil spole framover i full fart, så vi slipper mer nå!

PS - bilen vår ble tatt bilde av av en eller annen, og lå som forside på vg.no i lang tid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214853-bilruta-knuste-mens-junior-satt-i-bilen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har det relativt ugreit værmessig der oppe nå, ja. Håper guttungen ikke ble så altfor skremt.

Er virkelig uværet så mye verre enn det har vært tidligere år, eller kommer all medieoppmerksomheten delvis av at byen er fullpakka med gjestearbeidere som ikke har vært ute en vinterdag før? Har tenkt litt på det. Hører liksom ingenting fra resten av kysten, men ufattelig mye fra det holdet. Måtte le i går da en jærbu var intervjua på TV om at det var farlig å ferdes ute, samtidig som de sa at skolene ikke var stengt.

Ja, ja. Vær ut over det normale er det nå uansett.

Dere har det relativt ugreit værmessig der oppe nå, ja. Håper guttungen ikke ble så altfor skremt.

Er virkelig uværet så mye verre enn det har vært tidligere år, eller kommer all medieoppmerksomheten delvis av at byen er fullpakka med gjestearbeidere som ikke har vært ute en vinterdag før? Har tenkt litt på det. Hører liksom ingenting fra resten av kysten, men ufattelig mye fra det holdet. Måtte le i går da en jærbu var intervjua på TV om at det var farlig å ferdes ute, samtidig som de sa at skolene ikke var stengt.

Det der fnyste datteren min (10. klassing) av også. Det er farlig å gå ut, men skoleelevene får ikke fri, nei!

Annonse

Når STATOIL velger å evakuere sine arbeidere blir det jo slått opp stort selvfølgelig, men nei, været er egentlig slik det pleier, MEN det uvanlige er at det ikke er snø, slik at det på Citroen alene kom det 29 biler med knuste ruter på 1 dag!!! (jeg sto jo for to av bilene da...). Småstein sprutes opp og knuser rutene i stor fart,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...