Gå til innhold

Godt tips for treg mage!


Gjest Zeneca

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette er riktig forum, men jeg vil tipse alle dere som sliter med treg mage om et middel som funker.

Det heter Frukt & Fiber og finnes på helsekost-butikker.

Begynn forsiktig - for jeg slo til med to terninger fra første stund og var fryktelig dårlig dagen etter - men treg mage har jeg ikke i alle fall;o)

Man blir visst ikke avhengig av disse, men visst noen vet noe mer om produktet så vil jeg gjerne vite:o)

Godt tips i alle fall for alle dere som ikke vet hva dere skal finne på for å løse problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fruktspisern

Hei.

Jeg har et tips... Spis mye frukt og fiber! Jeg la om kostholdet fra mye skiiit til veldig sunt for ca 2 mnd siden og alt har vært i skjønneste orden etterpå! (Litt for løst først, men stabiliseres raskt.) Når magen ikke er i balanse er det et lite varsel om at noe ikke fungerer helt optimalt.. Så ville heller prøvd å endre kostholdet noe, enn å ta div piller:-) (Organiske eller ikke.)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har et tips... Spis mye frukt og fiber! Jeg la om kostholdet fra mye skiiit til veldig sunt for ca 2 mnd siden og alt har vært i skjønneste orden etterpå! (Litt for løst først, men stabiliseres raskt.) Når magen ikke er i balanse er det et lite varsel om at noe ikke fungerer helt optimalt.. Så ville heller prøvd å endre kostholdet noe, enn å ta div piller:-) (Organiske eller ikke.)

Lykke til!

Det er selvfølgelig bra visst det fungerer, men det er ikke alle som kan legge om til noe annet.

Selv trener jeg masse og spiser bare sunn mat og variert - men har problemer likevel. Dette er ikke piller, men frukt og fiber-masse som er formet i terninger som tygges og svelges med et stort glass vann.

Selv blir jeg fryktelig dårlig i magen om jeg spiser mye frukt og rå grønnsaker så dette er beste løsning for meg og mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktspisern

Det er selvfølgelig bra visst det fungerer, men det er ikke alle som kan legge om til noe annet.

Selv trener jeg masse og spiser bare sunn mat og variert - men har problemer likevel. Dette er ikke piller, men frukt og fiber-masse som er formet i terninger som tygges og svelges med et stort glass vann.

Selv blir jeg fryktelig dårlig i magen om jeg spiser mye frukt og rå grønnsaker så dette er beste løsning for meg og mange andre.

Hei.

Jeg ble også dårlig i magen av det den første tiden. Var skikkelig irritert for at jeg ikke kunne spise så mye frukt som jeg ville før.. Men etter en ukes tid ca så gikk det helt toppers:-D Er så glad for det og må spre at det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...