ChinaTWO Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Må også bare få tilføye at vi er blant dem som har opplevd kontakten m bv som profesjonell og vennlig. Måtte ta vår andre adop i to runder og de viste stor forståelse og fikk alt unna på 3 mndr totalt. Man bør kunne kreve dette fra samtlige BV kontorer, de trenger vårt press (vi og må selvsagt opptre vennlig og høflig da...)som hjelp til å få flere ressurser inn ifht adop sakene! 0 Siter
ChinaTWO Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 ....ikke som eget innlegg :-) 0 Siter
mento Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Det er fint at prossesen går fort for noen som har kontakt med BV i forbindelse med adopsjon. Og selvfølgelig skal vi være høflige når vi tar kontakt med BV for å få fortgang i saksbehandlingen. Men hvorfor skal det være slik at jeg må ta på meg min fineste silkemyke stemme, og overhode ikke komme med noen form for anklager når jeg faktisk mener at de fortjener det??? Det er første gang på de 20 åra jeg har skattet til kommunen jeg trenger noe som helst form for hjelp, og der er vi havnet langt nede på prioriteringslista. Jeg har ringt, med pusestemmen min, mannen min har ringt ( han er en meget rolig fyr) og ingen ting skjer. Vi må faktisk få lov til å mene at dette ikke er riktig. Nå er det over 1 år siden vi tok kontakt med BV og vi har ennå ikke fått noen sosialrapport, så til uken må jeg begynne å samle attester på nytt fordi tiden snart har gått ut. Jeg er forb....., frustrert og lei meg, og jeg mener at det er helt lovlig og bli sint, men til uka skal jeg ringe igjen med pusestemmen min, for å høre hvordan det går, fordi jeg ikke tørr noe annet, men er det riktig...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.