Gå til innhold

god erfaring med barnevern vestland

Anbefalte innlegg

Må også bare få tilføye at vi er blant dem som har opplevd kontakten m bv som profesjonell og vennlig. Måtte ta vår andre adop i to runder og de viste stor forståelse og fikk alt unna på 3 mndr totalt. Man bør kunne kreve dette fra samtlige BV kontorer, de trenger vårt press (vi og må selvsagt opptre vennlig og høflig da...)som hjelp til å få flere ressurser inn ifht adop sakene!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214956-god-erfaring-med-barnevern-vestland/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fint at prossesen går fort for noen som har kontakt med BV i forbindelse med adopsjon. Og selvfølgelig skal vi være høflige når vi tar kontakt med BV for å få fortgang i saksbehandlingen.

Men hvorfor skal det være slik at jeg må ta på meg min fineste silkemyke stemme, og overhode ikke komme med noen form for anklager når jeg faktisk mener at de fortjener det??? Det er første gang på de 20 åra jeg har skattet til kommunen jeg trenger noe som helst form for hjelp, og der er vi havnet langt nede på prioriteringslista. Jeg har ringt, med pusestemmen min, mannen min har ringt ( han er en meget rolig fyr) og ingen ting skjer. Vi må faktisk få lov til å mene at dette ikke er riktig. Nå er det over 1 år siden vi tok kontakt med BV og vi har ennå ikke fått noen sosialrapport, så til uken må jeg begynne å samle attester på nytt fordi tiden snart har gått ut. Jeg er forb....., frustrert og lei meg, og jeg mener at det er helt lovlig og bli sint, men til uka skal jeg ringe igjen med pusestemmen min, for å høre hvordan det går, fordi jeg ikke tørr noe annet, men er det riktig......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...