Gå til innhold

Hva når legen ikke finner ut hva som feiler deg??


pokker, ingen ledig nick

Anbefalte innlegg

pokker, ingen ledig nick

Er lettere oppgitt for tiden. Har i 3 år vært plaget av smerter i hælene. Når jeg ikke er i aktivitet så er det bra, men etter litt bevegelse så blir jeg vond. Dette hemmer meg så mye at jeg faktisk ikke greier å stå på beina. Synes smertene er blitt værre og på en måtte spredd seg litt oppover anklene. Har tatt mr og fått 2 par såler, tatt tbl kurer og går nå til fysioterapi og får strøm.Han påstår det kalles plantær fasits. Ingen ting av dette ser ut til å ha noen som helst innvirkning. Jeg har pt svangerskaps permisjon fra min jobb som sykepleier( er veldig avhengig av føtter som fungerer i denne jobben) , har derfor oppsøkt lege igjen slik at de kan finne ut av det før jeg skal i jobb igjen, men ingen ting skjer. Alt virker så tafatt. Ønsker ikke å gå fra permisjon til sykmelding heller?!! NOen som har noen tips?? Måtte egentlig bare få ut litt frustrasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest også hatt det

Hei!

Det høres ut som du har en plantar-fasceitt ja. Det kan også være noe som heter hælspore, som en slags liten beinstump i hælen som blir vond ved belastning.

Dessverre er det jo lite å gjøre med disse tilstandene, man må vente til det går over. Ikke overbelaste, men vanlig gange er bra. det kan hende du hjelpes av en kortison-injeksjon? men det er faktisk lite å gjøre.

hos meg gikk det over etter ca halvannet år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...