Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg har ett
Skrevet

Hvor mange barn har dere og hvor mange vil dere ha? Hvorfor det antallet?

Vi har 1, men vil ha en til. Vi velger to for da har de i allefall søsken. Jeg tror ikke jeg orker flere enn to. Hverdagen er hektisk nok.

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

6

• mariaflyfly

3

• annegunn

3

• Mrs. Wallace

3

Skrevet

Vi har tre barn. De er snart syv år, 4,5 og snart to år.

Det har vært en slitsom periode, men det er flotte barn! Vi setter en stopp nå :-)

Skrevet

Jeg har 4 barn. Jeg ønsket minimum 3 barn pga at vi kun var 2 da jeg vokste opp. Som voksen har jeg utrolig stor glede av mitt søsken, og hadde vært glad om det var flere :o)

Min mann har veldig mange søsken, og han setter så utrolig pris på dem og deres familie. Så vi valgte mange barn for vår del, men også for barnas del. Forøvrig synes vi det er nok nå, men man vet jo aldri :o)

Skrevet

Vi har tre barn og allerede da jeg var liten mente jeg at jeg skulle ha tre stykker. Med tre barn føles familien komplett :-)

Skrevet

Jeg har fire, og synes det er flott!

Jeg vil ikke ha flere, men ville heller ikke hatt færre :-)

Skrevet

Jeg har to og flere blir det ikke, er av flere grunner sterilisert.

Gjest anonym prøver
Skrevet

Vi har to barn, men vil gjerne ha ett til. Ikke så veldig offisielt at vi prøver, derfor velger jeg å være anonym. :)

Skrevet

Vi har 4 (med min stesønn, han bor fast hos oss og har lite kont. med mor. Derfor regner jeg ham som litt min også :o) )

Har et kranglete bekken, så det er nok stopp nå, og det føles egentlig helt greit! :o)

Skrevet

3 (5 år, 2,5 år og 9 mnd.). Må si det blir mer og mer morsomt for hver gang! Men det er mange grunner til at vi bør la det blir med tre... Så da blir det vel ikke flere på oss.

Skrevet

Vi har 3 barn, men eldstejenta er død.

I praksis har vi da to, og flere egenfødte blir det absolutt ikke for oss.

Fosterbarn, derimot, er absolutt et alternativ vi nok går for når våre egne blir litt større...

Skrevet

Ett, skulle gjerne hatt to (men da må jeg møte en potesiell pappa først...)

Skrevet

Jeg har ett. Flere har jeg ikke rukket, han er tross alt bare fem måneder ;)

Vi snakker i disse dager om hvor mange barn vi skal ha. Jeg synes egentlig ett er passe. Ikke fordi jeg ikke er barnekjær, jeg jobber tross alt i barnehage. Men fordi jeg er kjemperedd for å miste friheten min.

Det blir i alle fall ikke flere enn to. Og da kan jeg godt tenke meg to tette, så får de mye glede av hverandre og blir selvstendige nogenlunde samtidig.

Skrevet

Har to. Vil gjerne ha tre, men pappaen har lagt ned veto.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...