Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

6

• mariaflyfly

3

• annegunn

3

• Mrs. Wallace

3

Jeg har 4 barn. Jeg ønsket minimum 3 barn pga at vi kun var 2 da jeg vokste opp. Som voksen har jeg utrolig stor glede av mitt søsken, og hadde vært glad om det var flere :o)

Min mann har veldig mange søsken, og han setter så utrolig pris på dem og deres familie. Så vi valgte mange barn for vår del, men også for barnas del. Forøvrig synes vi det er nok nå, men man vet jo aldri :o)

Annonse

Annonse

Jeg har ett. Flere har jeg ikke rukket, han er tross alt bare fem måneder ;)

Vi snakker i disse dager om hvor mange barn vi skal ha. Jeg synes egentlig ett er passe. Ikke fordi jeg ikke er barnekjær, jeg jobber tross alt i barnehage. Men fordi jeg er kjemperedd for å miste friheten min.

Det blir i alle fall ikke flere enn to. Og da kan jeg godt tenke meg to tette, så får de mye glede av hverandre og blir selvstendige nogenlunde samtidig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...