Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

6

• mariaflyfly

3

• annegunn

3

• Mrs. Wallace

3

Jeg har bare ett, men "vi" har fire...

Sambo har tre barn fra før som jeg er stebarn til.

Egoistisk sett ønsket jeg meg to egne, men fire barn som skal følges opp er mer enn nok, egentlig... Så det blir med ett "mitt" (men jeg har heldigvis et kjempegodt forhold til de andre tre)

Jeg har bare ett, men "vi" har fire...

Sambo har tre barn fra før som jeg er stebarn til.

Egoistisk sett ønsket jeg meg to egne, men fire barn som skal følges opp er mer enn nok, egentlig... Så det blir med ett "mitt" (men jeg har heldigvis et kjempegodt forhold til de andre tre)

"...som jeg er stebarn til."

Ammetåke eller moderne, spesielle familieforhold? :-))

Annonse

"...som jeg er stebarn til."

Ammetåke eller moderne, spesielle familieforhold? :-))

*fnisemasse*

Får skylde på ammetåke, vår felles er bare 11 uker :)

Men det kunne forsåvidt blitt en spennende familiesammensetning som jeg ikke orker å filosofere over akkurat nå :)

Annonse

Jeg har ingen... Men ønsker meg tre. Kjæresten min ønsker seg kun to og er ganske urokkelig på det. Han har kun et søsken som han har vokst opp sammen med, mens jeg har fire. Han kommer fra by, jeg fra land- lurer på om det har noe å si. Jeg vokste opp i enebolig mens han vokste opp i blokk. Vi bor også i "trang" leilighet, men der det er hjerterom er det husrom tenker jeg. Og jeg har jenket meg fra fem barn til tre... I det minste...

Vi skal begynne å prøve om et par år når leiligheten forhåpentligvis er ferdig... :-S

Husker at jeg ønsket meg tre eller fire barn, mens mannen min ville ha to eller tre. Han er enebarn og jeg har ei søster.

Det ble tre barn på oss, så vi møttes på midten. Nå er det jeg som har sagt helt stopp for flere barn... tror han synes det er litt drastisk å si endelig stopp!

Vi var sammen i åtte år før vi begynte produksjonen - da kom de på løpende bånd :-) Er glad vi hadde noen år bare oss to, mens vi studerte og noen år med jobb før barna kom!

Når mannen min og jeg gifta oss var jeg slett ikke sikker på om vi kom til å få tre barn (som jeg alltid hadde sett for meg at jeg ønsket). Jeg har vokst opp med to søstre og han med en søster. For han føltes det perfekt å få "bare" to barn.

Når andremann kom i 2000, virka han helt bestemt på at vi nå ikke skulle ha flere. Jeg har aldri mast på han, men heller tenkt at jeg godt kunne leve med å ha "bare" to ;-)

Når andremann ble to år gammel begynte han faktisk å ymte frampå om at han godt kunne tenkt seg en til, men så måtte det være slutt! Det var jeg forøvrig helt enig i :-)

I 2004 kom det tredje og siste barnet vårt. Hun er nå snart 20 mnd gammel. I formiddag presterte faktisk mannen min å si at det hadde tross alt ikke vært noen "katastrofe" om jeg ble gravid med fjerdemann heller. Men nå er det jeg som har satt foten ned *hehe*

Så vittig! Jeg skrev omtrent det samme rett over :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...