Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

6

• mariaflyfly

3

• annegunn

3

• Mrs. Wallace

3

Så vittig! Jeg skrev omtrent det samme rett over :-)

Hehe, leste det nå, ja :-)

Vi var også sammen i mange år før vi fikk barn. Studier og litt jobberfaring var godt å ha med seg først! Vi ble sammen når vi var 16 og 17 og fikk vårt første barn når vi var 26 og 27.

Hehe, leste det nå, ja :-)

Vi var også sammen i mange år før vi fikk barn. Studier og litt jobberfaring var godt å ha med seg først! Vi ble sammen når vi var 16 og 17 og fikk vårt første barn når vi var 26 og 27.

Omtrent som oss. Vi var 19 og 20 da vi ble sammen - studerte i fem år - jobbet i tre år - og så kom ungene på rekke og rad :-)

Like fornuftige som oss da ;)

Dere ble vel gift før ungene kom også? *ler*

Å jada! Nesten alt var som det skulle. Det eneste var at vi bodde sammen før vi giftet oss, og det var ikke helt etter oppskriften i min familie...

Første året bodde vi på internat med en jenteetasje og en gutteetasje. Heldigvis ingen nattevakter :-)

Andre året bodde vi sammen med fire andre i en studentleilighet: hadde hvert vårt formelle rom, men vi brukte hans til soverom og mitt til oppholdsrom :-)

Tredje året delte vi et hus sammen med to andre. Vi to hadde den ene halvparten og delte kjøkken og bad med de to andre. Foreldrene mine var der én gang, for jeg ville at de skulle VITE hvordan vi bodde, men vi snakket aldri om det...

Etter det tredje året passet det heldigvis med bryllup :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...