Gå til innhold

Noen som vil krysse fingre med meg...?

Anbefalte innlegg

Gjest ViTo-Tre

Nå må det bare skje noe !!

Jeg har "bestemt" at det nå MÅ nærme seg en tildeling for oss. Vi har nå ventet og ventet i 22 laaaaange måneder siden papirene gikk til Colombia der en liten lillesøster eller lillebror venter på oss.

Trenger mange kryssede fingre og tær nå altså. Anyone??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215259-noen-som-vil-krysse-fingre-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine fingre er hardt krysset, ViTo-Tre, men det er vel neppe noen bombe? ;-)

Jeg angrer jo som en hund på at jeg en gang sa at vi ikke kom til å få tildeling før dere, for se hvor lenge vi også har måttet vente nå, hihihi....

Neida! Nå er det snart vår tur! Som jeg sa i går har jeg en god følelse for øyeblikket! Snart er det vår tur!! Og da kan det se spøke ut for vinterferien på Bortelid, gitt ;-) Men skitt au! Hytta var fin, men Colombia frister hakket mer. Rart det der...

Gleder meg til å juble. Og til å drikke sjampisen som har ligget aldri så lenge i kjøleskapet nå.... ;-)

Beste hilsen fra

Gjest ViTo-Tre

Mine fingre er hardt krysset, ViTo-Tre, men det er vel neppe noen bombe? ;-)

Jeg angrer jo som en hund på at jeg en gang sa at vi ikke kom til å få tildeling før dere, for se hvor lenge vi også har måttet vente nå, hihihi....

Neida! Nå er det snart vår tur! Som jeg sa i går har jeg en god følelse for øyeblikket! Snart er det vår tur!! Og da kan det se spøke ut for vinterferien på Bortelid, gitt ;-) Men skitt au! Hytta var fin, men Colombia frister hakket mer. Rart det der...

Gleder meg til å juble. Og til å drikke sjampisen som har ligget aldri så lenge i kjøleskapet nå.... ;-)

Beste hilsen fra

Takker, men...nei det var vel ikke akkurat noen stor bombe at du hadde dine fingre krysset for meg, som mine er for deg :o)

Bortelid blir lite spennende til sammenligning med en Colombiatur, men helst ville vi vel hadde begge deler!

Krysser i vei...

Takker, men...nei det var vel ikke akkurat noen stor bombe at du hadde dine fingre krysset for meg, som mine er for deg :o)

Bortelid blir lite spennende til sammenligning med en Colombiatur, men helst ville vi vel hadde begge deler!

Krysser i vei...

Begge deler hadde vært tingen! Hjem fra Colombia, og rett på hyttetur :-) Men det begynner å holde hardt. Vi må vente ca 4 uker før vi får dra, og så regne 3 uker i Colombia. Men om Telefonen kommer denne uka går det akkurat ;-)

Beste hilsen fra

Annonse

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Sitter her med både fingre og tær krysset for gode nyheter fra C.

Hei! Vi føler med dere som har ventet så lenge. Har du sikre kort på at saken deres ligger i saksmappene til de som jobber med dette i Colombia, så de ikke har rotet bort papirene deres...?Vi venter også på papirene våre i Colombia, men vi venter nå på distrikt, så vi har lenge igjen skjønner vi..

Annonse

Gjest ViTo-Tre

Hei!

Åh, nå må det jo skje noe snart!!!! Skal krysse, og krysse og atter krysse for at dere snart må få deres lille Pereira prins eller prinsesse. Jeg gleder meg til å kunne lese gla nyheten fra dere!

Takk for det. Da kan dere få komme til oss og høre om vår reise....

Gjest ViTo-Tre

Hei! Vi føler med dere som har ventet så lenge. Har du sikre kort på at saken deres ligger i saksmappene til de som jobber med dette i Colombia, så de ikke har rotet bort papirene deres...?Vi venter også på papirene våre i Colombia, men vi venter nå på distrikt, så vi har lenge igjen skjønner vi..

Takk for det. Håper nå inderlig ikke at papirene er rotet bort, men noen garanti har man da ikke.....

Håper at ventetiden går bare en vei: ned-ned-ned, så slipper dere å vente så lenge.

Gjest ViTo-Tre

Klart jeg vil!! Tenker faktisk på de av dere som jeg kjenner og har ventet så lenge i Colombia daglig for tiden :-)

XXXXXXXXX måtte dere bli tobarnsforeldre i løpet av uka!!!

Klem fra

Tusen takk, og så ila uka da!!! Håper jeg er klar for det ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...