Gå til innhold

Noen som vil krysse fingre med meg...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ViTo-Tre

Klart jeg vil!

Sånn nå er det krysset det meste, men jeg håper denne tildelingen kommer veldig snart for jeg vil komme til å ha noen praktiske problemer når jeg skal kjøre hjem fra jobb i dag ;-)

;o)) Takk skal du ha...og hils sjefen din da og si at det er til et godt formål...

Henger meg på alle de andre som krysser fingre å håper at det må skje noe NÅÅÅ med det samme. Har jo hatt gleden av å bli indelig glad i vår lille Peru prinsesse, søsteren til vår lille prins, som gled rett inn i familien å har en smittende latter som gjør alle som er rundt henne glade.Det er det jeg unner dere også ,og håper inderlig at det skjer fort. TVI TVI å det til snø også. Lykke til .

Annonse

Gjest ViTo-Tre

Jeg vil gjerne være med på å krysse fingrer og tær m.m. for alle som venter på Colombia!!! Vet at det blir vår tur om, hvem vet hvor lenge, og håper at dere da kan krysse fingrer for oss :-)

Vennlig hilsen

Skal gjerne krysse tilbake jeg med alt jeg har, men mest av alt håper jeg at det ikke er behov for å krysse noenting da ventetiden MÅ gå ned, og det MYE !!!

Gjest ViTo-Tre

Henger meg på alle de andre som krysser fingre å håper at det må skje noe NÅÅÅ med det samme. Har jo hatt gleden av å bli indelig glad i vår lille Peru prinsesse, søsteren til vår lille prins, som gled rett inn i familien å har en smittende latter som gjør alle som er rundt henne glade.Det er det jeg unner dere også ,og håper inderlig at det skjer fort. TVI TVI å det til snø også. Lykke til .

Ja, vår lille Peruprins ønsker seg så inderlig en liten lillebror eller lillesøster at det nesten gjør ventetiden enda lengre.

Godt å høre at det går bra med deres to små.

Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær og hårlokker!! :-O Pereira, er det ikke det som er distriktet deres? Fantastisk distrikt, som jeg jo kjenner godt :-) Nå MÅ det være like rundt hjøret for dere!

Venteklem fra

Vi krysser fingrer og alt annet.......... Lykke til!!!

Annonse

Krysser alt jeg har for dere ViTo-Tre!!!! Og for Vignett og for Snø og for Urna og for Esperando og for Mjosa.... Og ikke minst for oss selv!!!!! Vi er mange som har ventet ALTFOR lenge nå!!!!!!!! (Håper jeg ikke glemte noen nå...)

Men jeg har en god følelse, og mannen i huset har til og med begynt å bli skikkelig utålmodig nå, så det tror jeg er et godt tegn. For 4 år siden rett før tildelingen kom, så begynte han på samme måte, så jeg tror virkelig at det er noe på gang, jeg!!!!!!!

XXXXXXXXXXXXXX alt jeg har for at dette er uka der myyyye skjer!!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...