Gå til innhold

Billedpresentasjonen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan sølvsjø!

Da vi laget billedpresentasjonen brukte vi 22 bilder til sammen.

Brukte bryllupsbildet til forside(hadde på meg bunad, så da syntes jeg det kunne brukes)fortsatte med nærbilder av oss,så flåtte bilder av huset, bilen, dukkehytten, campingvognen,fortsatte med familiebilde med kommende besteforeldre og oldeforeldre, tante og onkel unger.

Flere bilder av oss ute på tur i marka, nydelige nærbilder av datteren til mannen i huset og til slutt bilder av de som skrev venneanbefalingene.

Det var alle bildene vi brukte, fikk ikke noen klage fra af for at vi brukte flere en 20 bilder:)

Festet alle bildene på kartong(160gr) i nøytral farve, La hvert ark i plastlomme, og bant en liten sløyfe i siden for å holde dem sammen.

En annen ting jeg gjorde var å lage to identiske billedpresentasjoner, skal få den jeg har igjen laminert og ta den med når vi reiser, så vi kan bruke den aktiv i forberedelsene til hjemkomsten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215261-billedpresentasjonen/#findComment-1581697
Del på andre sider

Gjest Sandnes-jentå

Hei Sølvsjø.

Vi driver også med bildepresentasjonen. Det er ikke så lett som jeg trodde... Også i disse digitale bilder med alle de valgene man har...

Det er jo vanskelig å holde seg innenfor grensen med alle de flotte bildene man har lyst til å vise frem.

Hvor bor dere i Norge? Selv bor jeg i Sandnes/Stavanger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215261-billedpresentasjonen/#findComment-1583075
Del på andre sider

Hei Sølvsjø.

Vi driver også med bildepresentasjonen. Det er ikke så lett som jeg trodde... Også i disse digitale bilder med alle de valgene man har...

Det er jo vanskelig å holde seg innenfor grensen med alle de flotte bildene man har lyst til å vise frem.

Hvor bor dere i Norge? Selv bor jeg i Sandnes/Stavanger.

Hei - søker dere også fra Colombia? Vi er førstegangssøkere der.

Ja - det er vanskelig. Først krisemaksimerte jeg stort (hi hi), så fant jeg ut at jeg hadde alt under kontroll - men nå.....

Ikke har jeg de bildene jeg ønsker - for at det skal bli plass til alt må jo ganske mange personer være med på "samme" bildet...hele familien og mange av vennene min bor på en annen kant av landet - så dem er det vanskelig å knipse tilfeldige bilder av for tida...(at jeg ikke tenkte på dette i jula er jo bare helt utrolig!!!), huset trenger et strøk maling og tar seg aboslutt best ut i sommersol eller med snødekke...

Hvor mye skal man ta med av venner og familie. Jeg hadde i utgangspunktet bare tenkt søsken m/familier - og foreldre. (inkludert inngifta folk og stesøsken blir det 16 stk) og jeg tror det blir vanskelig å få plass til fler.

Vi kjøpte digitalt kamera nylig og har heller lite bilder liggende digitalt... nei uff - jeg merker at jeg synes dette er litt stressende nå - må ta meg sammen å få knipsa litt i løpet av denne uka - da blir det vel bedre tenker jeg.

Vi bor i Sunnhordland.Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215261-billedpresentasjonen/#findComment-1583210
Del på andre sider

Mattias1365380379

Hei!

Vi brukte mest bilder av oss selv og nærmeste familie, tror det ble litt over 20 totalt.

Startet med 2 bilder av oss 3 i familien, så 1 side med bilder av meg i ulike situasjoner, 1 med pappa, 2 med den kommende storebror i ulike situasjoner/lek), 1 side til hver av familiene våre (vi har kun 2 sett besteforeldre og 1 onkel så jeg fikk lett plass) både nærbilder og sammen med storebror eller oss, og til slutt bilder av 2 av de nærmeste venneparene våre med barn. På forsiden som du får fra AF satte vi inn et bilde av huset vårt.

Vi limte alt opp på tynn kartong i lys farge (A4), satte det inn i plastlommer som jeg til slutt festet godt (klippet ut holderne til en tynn perm, en sånn som bare har to "pinner" som kan bøyes). Sist festet jeg med sløyfebånd, men de var fjernet da vi fikk den tilbake ved overtagelsen av sønnen vår, så denne gangen brukte jeg noe mer solid.

Både forrige og denne gang pyntet jeg det enkelt med klistremerker (bamser, marihøner o.l) for å gjøre det litt mer personlig overfor barnet som skulle kikke på det.

Vet at det er litt variabelt hvordan de bruker disse presentasjonene i distriktene (vi var i Medellin), men vår var brukt flittig av junior, og lå i bagen sammen med lekene hans ved overtagelsen.

Håper dette var til litt hjelp, lykke til med knipsing, klipping og liming!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215261-billedpresentasjonen/#findComment-1585662
Del på andre sider

Hei!

Vi brukte mest bilder av oss selv og nærmeste familie, tror det ble litt over 20 totalt.

Startet med 2 bilder av oss 3 i familien, så 1 side med bilder av meg i ulike situasjoner, 1 med pappa, 2 med den kommende storebror i ulike situasjoner/lek), 1 side til hver av familiene våre (vi har kun 2 sett besteforeldre og 1 onkel så jeg fikk lett plass) både nærbilder og sammen med storebror eller oss, og til slutt bilder av 2 av de nærmeste venneparene våre med barn. På forsiden som du får fra AF satte vi inn et bilde av huset vårt.

Vi limte alt opp på tynn kartong i lys farge (A4), satte det inn i plastlommer som jeg til slutt festet godt (klippet ut holderne til en tynn perm, en sånn som bare har to "pinner" som kan bøyes). Sist festet jeg med sløyfebånd, men de var fjernet da vi fikk den tilbake ved overtagelsen av sønnen vår, så denne gangen brukte jeg noe mer solid.

Både forrige og denne gang pyntet jeg det enkelt med klistremerker (bamser, marihøner o.l) for å gjøre det litt mer personlig overfor barnet som skulle kikke på det.

Vet at det er litt variabelt hvordan de bruker disse presentasjonene i distriktene (vi var i Medellin), men vår var brukt flittig av junior, og lå i bagen sammen med lekene hans ved overtagelsen.

Håper dette var til litt hjelp, lykke til med knipsing, klipping og liming!

Hilsen

fikk dere bildepresentasjonen med tilbake? Oj,, det skulle jeg også ønske at vi fikk..

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215261-billedpresentasjonen/#findComment-1587057
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...