Gjest wenmiaos mamma Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Akkurat på dagen, kom telefonen med beskjed om tildelinger fra AF! Jeg hilser herved til alle dere som reiste sammen med oss i gruppen til Hong Kong og deretter Guangdong! Der fikk vi verdens skjønneste jenter i armene, jenter som i dag er rundt 3 år gamle (og ei som har blitt 5 år gammel)! hilsen fra 0 Siter
Xiao Tao :-D Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Ja, det er herlig med gode minner. Det er akkurat dagen for oss også, men vi reiste med Inor. Den 23.1.2004 fikk vi den berømte telefonen om at vi hadde fått en lillesøster Vi hilser også alle kjente og dem som reiste med oss til Hunan i 2004. 0 Siter
Gjest wenmiaos mamma Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Ja, det er herlig med gode minner. Det er akkurat dagen for oss også, men vi reiste med Inor. Den 23.1.2004 fikk vi den berømte telefonen om at vi hadde fått en lillesøster Vi hilser også alle kjente og dem som reiste med oss til Hunan i 2004. Ja jeg husker det, det var den dagen alle 3 adopsjonsforeningene fikk tildeling samtidig! En sjeldenhet! Gratulerer til dere også! 0 Siter
Gjendine Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Ja jeg husker det, det var den dagen alle 3 adopsjonsforeningene fikk tildeling samtidig! En sjeldenhet! Gratulerer til dere også! Ja gjett om det var spennene når ryktene gikk om at både VB og AF hadde fått tildeling. Hva med oss i IA? Heldigvis slapp jeg å vente mer enn en time ) Hilser til alle som fikk tildeling for 2 år siden i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.