Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal skrive et månedlig budsjett, inntekter og utgifter som skal følge sosialrapporten, noen tips om hvilke poster som bør være med og evt ikke.

Skrevet

Så rart, vi har ikke vist noe budsjett i våre sosialrapporter, er det noe helt nytt ?

Skrevet

Vi måtte heller ikke levere det.. Har nettopp fått sos rapporten. Måtte kun skrive hva vi hadde i inntekt, formue og gjeld...

Men jeg ville vel satt opp hovedpostene.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...