Gå til innhold

Anbefalt barnefotograf i Oslo?

Anbefalte innlegg

Kinamamma 2005

Håper alt står bra til med dere og prinsessa og gratulerer med 2 års dagen på forskudd :))

Når det gjelder fotograf har jeg brukt Fotofryd på Lambertseter, men har hørt mange positive ting om fotografen som mariaflyfly anbefaler.

Tusen takk! Alt er bare fryd og gammen, men med en aktiv og nysgjerrig 2-åring i huset, har nettet fått siste prioritet.Dvs svært liten tid/overskudd for den slags.Vi snakkes!

Fortsetter under...

Kinamamma 2005

Margrethe Svedal har dessverre ikke studio lenger, og hun visste heller ikke når hun ville åpne et nytt. Fame ble valgt bort da de kun selger ferdige produkter, dvs ferdig innrammede bilder fra kr 800.- og oppover pr stk. Album med de 15 beste bildene i str 15 x 20 cm ville koste kr 4000,- hos Fame.

Valget falt på Sjøwall, www.sjowall.com , i Drammensvn 4. De skal ha barnefotografering som et av sine spesialområder. De satser på å lage tidløse portretter med vekt på å fange uttrykkene, noe jeg synes de får til på bildene de har lagt ut på nettsiden sin. De koster kr 2500,- og for det får man en mappe med 8 - 10 prøvebilder i str 9 x 12 cm. For kr 5oo,- i tillegg, får en også med bilde med foreldre.

Margrethe Svedal har dessverre ikke studio lenger, og hun visste heller ikke når hun ville åpne et nytt. Fame ble valgt bort da de kun selger ferdige produkter, dvs ferdig innrammede bilder fra kr 800.- og oppover pr stk. Album med de 15 beste bildene i str 15 x 20 cm ville koste kr 4000,- hos Fame.

Valget falt på Sjøwall, www.sjowall.com , i Drammensvn 4. De skal ha barnefotografering som et av sine spesialområder. De satser på å lage tidløse portretter med vekt på å fange uttrykkene, noe jeg synes de får til på bildene de har lagt ut på nettsiden sin. De koster kr 2500,- og for det får man en mappe med 8 - 10 prøvebilder i str 9 x 12 cm. For kr 5oo,- i tillegg, får en også med bilde med foreldre.

Siden det er dere så må jeg bare si dette. Still krav og sjekk at de tar seg god tid slik at de får kontakt med prinsessa.

Dessverre så har både venner og familie vært direkte misfornøyd med Sjøwalls barnefotografering. Men heldigvis har noen også vært veldig fornøyde.

Min svigerinne sa det slik etter en mislykket fotografering -"Jeg hørte de var både dyktige og dyre, men de er jo bare dyre". Hun opplevde at de tok litt lett på oppgaven.

Lykke til. Vet jo at de kan ta kjempebra bilder.

Kinamamma 2005

Siden det er dere så må jeg bare si dette. Still krav og sjekk at de tar seg god tid slik at de får kontakt med prinsessa.

Dessverre så har både venner og familie vært direkte misfornøyd med Sjøwalls barnefotografering. Men heldigvis har noen også vært veldig fornøyde.

Min svigerinne sa det slik etter en mislykket fotografering -"Jeg hørte de var både dyktige og dyre, men de er jo bare dyre". Hun opplevde at de tok litt lett på oppgaven.

Lykke til. Vet jo at de kan ta kjempebra bilder.

Takk for tipset. Vi er lovet at de vil bruke god tid, og følger opp.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...