colombia 06 Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 off,nå har jeg begynt og vente igjen,etter at tlf skal ringe.vi fikk distrikt i des,så må nok belage meg på at det kan ta en stund.Men vi gleder oss til og reise til Bogota.Er det andre som fikk distrikt bogota i de tider? 0 Siter
urna Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Ser det er en del som har fått Bogota som distrikt ja. Vi fikk Bogota som disktrikt i mai, så jeg håper inderlig det er tid for reise snart... Håper dere slipper å vente så lenge som oss!!! 0 Siter
colombia 06 Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Ser det er en del som har fått Bogota som distrikt ja. Vi fikk Bogota som disktrikt i mai, så jeg håper inderlig det er tid for reise snart... Håper dere slipper å vente så lenge som oss!!! Håper inderlig at dere får tlf snart.Jeg er ny her,så det var kjekt og se at det fungerte.Lykke til alle sammen. 0 Siter
bogota 06 Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 hei colombia 06! Vi fikk også tildelt distrikt i desember, og går nå å venter på telefon!!Vi skal til Bogota vi også!! Kontoret i Bogota åpnet jo forrige mandag, så det begynner vel å skje noe der nede snart.. Håper vi... Skjønner godt at du er lei, vi har selv ventet i litt over 2 1/2 år nå... Men nå er det ikke så lenge igjen!!! 0 Siter
bogota 06 Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Ser det er en del som har fått Bogota som distrikt ja. Vi fikk Bogota som disktrikt i mai, så jeg håper inderlig det er tid for reise snart... Håper dere slipper å vente så lenge som oss!!! Ja,da har dere gått å ventet lenge...Uff, det kan ikke være mye moro..Håper dere hører noe snart!!! 0 Siter
colombia 06 Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Ja,da har dere gått å ventet lenge...Uff, det kan ikke være mye moro..Håper dere hører noe snart!!! Ja det var lenge.Vi her venta i akuratt to år nå.Så håper på at det blir fortgang i absolut alt som sjer i colombia.,før eg blir tullerusk. 0 Siter
mjosa Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Ja, vi fikk Bogota som ditrikt i nov-05. Håper det skjer noe snart :-) 0 Siter
nedtelling Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Vi hadde Bogota som distrikt i 2003, og ventet i 10 uker før den fantastiske nyheten kom.. det ble sagt den gang (med Bogota som distrikt) at flere ventet i flere uker før tildeling kom. Men det er vel kanskje individuelt?? Lykke til med den store telefonen. Håper dere som venter får gode nyheter snart! :-) 0 Siter
colombis Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Ja det var lenge.Vi her venta i akuratt to år nå.Så håper på at det blir fortgang i absolut alt som sjer i colombia.,før eg blir tullerusk. Håper det nærmer seg tildeling for dere. Har dere ventet 2 år i Colombia eller 2 år tilsammen med den Norske prosessen ? Velkommen som ny på Dol. Hilsen 0 Siter
colombia 06 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 Håper det nærmer seg tildeling for dere. Har dere ventet 2 år i Colombia eller 2 år tilsammen med den Norske prosessen ? Velkommen som ny på Dol. Hilsen Det er to år siden vi begyte hele prosessen. 0 Siter
Bena Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hei, Vi fikk også Bogota som distrikt i desember. Håper det blir fortgang snart - tenker spesielt på de som har ventet i månedsvis etter tildeling av distrikt. Måtte 2006 bli et fantastisk adopsjonsår!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.