Gå til innhold

Hvilken vinterlue til gutt på snart 6 år?

Anbefalte innlegg

Gjest marielle l.

Jeg sliter med å finne en god vinterlue til sønnen min. Hva slags lue har deres håpefulle? (Hvor er den kjøpt, hvilket merke, pris ?).

Han har en hjelmelue fra kivat nå. Men etter en tids bruk synes jeg det virker som den er blitt slarkete, den sitter ikke tett rundt hodet og det er åpninger ved ørene. Dessuten klager han over at kompisene sier han har baby lue.

Jeg skulle gjerne funnet en annen god vinterlue, som ikke er for barnslig. Gi meg tips, please.

Fortsetter under...

Gjest modific

Junior på snart 6 elsker sin Buff ( en lang "tube" med stoff), har en variant til vår og høst, og en til vinterbruk med fleece. Den er kul med leopardmønster, så han får misunnende blikk av gutta i barnehagen iallefall. Dessuten kan han variere hvordan han vil ha den på seg.

Kjøpt på sporten til ca 250 kr tror jeg.

Junior på snart 6 elsker sin Buff ( en lang "tube" med stoff), har en variant til vår og høst, og en til vinterbruk med fleece. Den er kul med leopardmønster, så han får misunnende blikk av gutta i barnehagen iallefall. Dessuten kan han variere hvordan han vil ha den på seg.

Kjøpt på sporten til ca 250 kr tror jeg.

buff har jeg også, bruker den til hals eller lue ettersom.

Guttungen har to så han har hals og lue samtidig.

buff har jeg også, bruker den til hals eller lue ettersom.

Guttungen har to så han har hals og lue samtidig.

7 åringen her i huset har og en buff. Han har ganske stort hår, dreads, så alle andre huer står sitter dårlig på. Men buffen legger seg godt rundt ørene og holder han god og varm. Og så syns han selv at han er superkul i den!!!

Annonse

Her vi bor, blåser det veldig ofte, og jeg kjøpte ei skilue fra SkuBum, med øreklaffer, skjerm, og fleecefor. Andre slike luer ligger på ca 500,-, men denne kosta 149,-! guttungen liker den kjempegodt! Den kan strammer på to steder, slik at den passer hodet hans. Kjøpte den på Sport1.

Men den samme lua passet ikke lillesøster, så ta med ungen og prøv den på ham!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...