Gå til innhold

"Reklamere" på hull i ørene?


Anbefalte innlegg

Gjest hull-i-ørene
Skrevet

Litt rar overskrift kanskje. Men det jeg lurer på er om noen av dere har vært misfornøyd med hullene dere har tatt i ørene, og klaget på dette?

Datteren min fikk hull for noen uker siden, og de sitter veldig høyt oppe. Det er mange som har kommentert dette, og det hadde helt klart vært finere om de hadde vært plassert lenger nede.

Kan jeg gå tilbake til frisøren og klage og få nye hull? Må vel la de andre gro en stund hvis hun skal ta på ny?

Skrevet

Det kan du helt sikkert hvis de er helt ille. Da må de første gro ordentlig før du tar nye.

Skrevet

Det ville jeg absolutt vurdert, alternativt et par hull til.

;-)

Bare _måtte_ si det!

mvh

Skrevet

Skynd deg å ta ut øreringene på henne så hullene kan gro. Man kan reklamere på det meste...

Gjest Elextra
Skrevet

Om jeg måtte ta hull i ørene på nytt, enten det gjalt meg selv eller datteren min, var det ikke kostnadene som hadde opptatt meg, tror jeg...

Gjest Slik går det
Skrevet

Slik går det når man behandler barna sine som dukker, og ikke venter til de er gamle nok til å avgjøre selv.

Skrevet

Slik går det når man behandler barna sine som dukker, og ikke venter til de er gamle nok til å avgjøre selv.

Ja, guuud, barenvernet neste ;-)

Skrevet

Slik går det når man behandler barna sine som dukker, og ikke venter til de er gamle nok til å avgjøre selv.

Ja, for når hun "kan" bestemme selv så blir de automatisk skutt lenger ned...

*ler*

Gjest hull-i-ørene
Skrevet

Slik går det når man behandler barna sine som dukker, og ikke venter til de er gamle nok til å avgjøre selv.

Hun er 12 år...Burde kanskje ha ventet til hun var 18?

Gjest hull-i-ørene
Skrevet

Om jeg måtte ta hull i ørene på nytt, enten det gjalt meg selv eller datteren min, var det ikke kostnadene som hadde opptatt meg, tror jeg...

Kostnadene bekymrer meg heller ikke. Synes bare det er irriterende at det ikke ble gjort skikkelig. Må vel kunne forvente det når vi betaler for det vel?

Petrine Eiffel
Skrevet

Kostnadene bekymrer meg heller ikke. Synes bare det er irriterende at det ikke ble gjort skikkelig. Må vel kunne forvente det når vi betaler for det vel?

Det blir jo satt på prikker på ørene, og da spør de om kunden/foresatte er fornøyd med plasseringen. Var hun der alene da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...