Gjest uffuffeller Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 For noen dager siden lurte jeg på når mens kom etter fødsel. Jeg rakk ikke engang å kjøpe graviditetstest før den var tilbake igjen. Men jeg lurer på om noen andre har merket at babyen ser noe forundret ut når den spiser etter mens er kommet tilbake? Hun spiser, spytter ut, spiser litt til, ser forundret ut, så spiser hun igjen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Det er visst vanlig at melka smaker anderledes når mensen kommer tilbake. Jeg har ikke merket noe spes. på mine, men har hørt om det flere ganger. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Melka har litt annen smak under menstr., så det stemmer nok at babyen undrer seg over det. 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Min første likte ikke melken under mensperioden.... Stor oppstandelse med puppe-nekt. Ikke tok han flaske heller, så det var slitsomme dager...kan jeg huske... Verst de første to dagene! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.