Gå til innhold

Ser dere på tv om morran?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ofte latt Svisj på Nrk2 stå dempet på i bakgrunnen pga musikken, men nå er det slutt på det. Jenta på 3 år får nemlig panikk av å se Katie Meluas siste video, tror den heter "I cried for you".

Det kan jeg i grunnen forstå, ikke lett for henne å se at et ansikt blir tatt av bit for bit. så nå er Svisj av til den videoen blir tatt av lista.

Annonse

Bella pleide tidligere å se barnetv om morgenen mens vi stelte oss og gjorde oss klare for å gå på jobb. Men for et par mnd siden fant vi ut at vi ville slutte med det, og at hun heller kunne få høre på eventyd på cd. Det gikk bemerkelsesverdig greit å få til. I helgene ser hun en liten time om morgenen, og om kvelden ser hun barnetv. Hun er en potensiell tv-slave, og det er derfor vi har strammet inn litt.

Bella pleide tidligere å se barnetv om morgenen mens vi stelte oss og gjorde oss klare for å gå på jobb. Men for et par mnd siden fant vi ut at vi ville slutte med det, og at hun heller kunne få høre på eventyd på cd. Det gikk bemerkelsesverdig greit å få til. I helgene ser hun en liten time om morgenen, og om kvelden ser hun barnetv. Hun er en potensiell tv-slave, og det er derfor vi har strammet inn litt.

Altså, hun ser barnetv hver kveld, ikke bare i helgene. Vi er ikke helt fanatiske ;-)

Det er rikig, dersom det er riktig for DEG. (og du ikke ser grove voldsepos ;-)

Da jeg var hjemme med litenbaby hadde jeg alltid på enten radio eller TV. Var ikke vant til stillheten i huset, og trengte "selskap".

Men da det gikk opp for meg at jeg faktisk fulgte med på "I gode og onde dager", skjønte jeg at det var gått ALT for langt....

Annonse

Det er rikig, dersom det er riktig for DEG. (og du ikke ser grove voldsepos ;-)

Da jeg var hjemme med litenbaby hadde jeg alltid på enten radio eller TV. Var ikke vant til stillheten i huset, og trengte "selskap".

Men da det gikk opp for meg at jeg faktisk fulgte med på "I gode og onde dager", skjønte jeg at det var gått ALT for langt....

Aldri på morgenen, når de to eldste skulle i skole/barnehage. Og nå, når jeg ikke er hjemme med ungene, kommer TV på klokken 18.00, ikke før.

Jeg er ikke hjemme med småttiser nå, men da jeg hadde babyer og var hjemme så jeg mye på tv på dagtid.

Nå er det ikke snakk om å ha på tv'n på morran på hverdagene når vi skal på skole / bhg og jobb. Men i helgene lovpriser jeg barne-tv på morran... :o)

Jeg er ikke hjemme med småttiser nå, men da jeg hadde babyer og var hjemme så jeg mye på tv på dagtid.

Nå er det ikke snakk om å ha på tv'n på morran på hverdagene når vi skal på skole / bhg og jobb. Men i helgene lovpriser jeg barne-tv på morran... :o)

Tror jeg må ha spesielt trøtte barn jeg. Det er sjelden vi har rukket å stå opp til barne-tv i helgene.

Takk og pris:o)

Enig med du! Lørdag morgen, med ungene plassert foran tv'n, og jeg og gubben våkne _i sengen_, i stedet for foran en 10. klasse med trøtte hang-over-tryner, det er ganske herlig!;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...