Gjest lkjklhu Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 hei! Har noen av dere hatt kroniske sykdommer -og blitt godkjent av Bufa? Feks epilepsi, diabetes , stoffskifte sykdommer? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Jada, jeg har diabetes og har adoptert to skjønne gutter fra Thailand. 0 Siter
nongfay Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Jada, jeg har diabetes og har adoptert to skjønne gutter fra Thailand. Og jeg har lavt stoffskifte (men tynn som en spiker) og vi har 2, snart 3 barn fra Thailand. Jeg merker forøvrig ikke noe til dette i hverdagen. 0 Siter
Hubeimamma Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Jeg har astma og revmatisme, men har ikke hatt noen problemer med å bli godkjent. Vi har to små jenter fra Kina 0 Siter
nedtelling Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 jeg har leddgikt og vi ble godkjente både i Norge og Colombia. Men har hørt om ei som ikke ble godkjent i Colombia pga leddgikt.. Jeg er og var i full jobb da vi søkte.. 0 Siter
msab Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Hei! Jeg var inne på en annen side og der fant jeg en dansk link: www.adoptionsnaevnet.dk/regler/helbred.htm (lang adr.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.