Gå til innhold

Fine barnenavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

5

• AAA

2

• morsan

2

• fei1365380229

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jente: Lotte.

Gutt: Petter.

Lotte har jeg villet ha for begge jentene vi har, men mannen i huset har nedlagt veto hver gang. Hulk. Petter hadde han nok gått med på.

Men uansett så må jeg nok få meg en katt jeg kan kalle Lotte hvis jeg skal få brukt navnet "mitt" for her blir det ikke flere barn.

;-)

MVH

Vår eldste heter Lotte, og jeg er SÅ fornøyd med det! Mannen ville helst ha Charlotte, men jeg ville ha noe enkelt siden vi har vanskelige etternavn med mye sch og ck i. Vi har en jente til med et enkelt, pent navn (synes vi) men hva et evt tredje barn skulle ha hett aner jeg ikke...

Hadde du spurt meg noen uker siden ville jeg sagt Sverre, men det er ubrukelig nå.

Jeg har ingen klar favoritt når det gjelder jentenavn, men jeg liker Selma. Nova synes jeg også er nydelig, men for sært til at jeg ville kalt barnet mitt for det. Får spare det og bruke det det hvis jeg får en katt en gang i framtiden:-)

Annonse

Jeg kan ikke få flere og det er kanskje like greit for jeg tror nok kjæresten min og jeg har forholdsvis ulik navnesmak.. :o) Jeg har prøvd å fiske etter om han har noen navn han liker godt, men ettersom han vet det ikke blir felles barn på oss så fikk jeg ikke noe svar.

Og jeg er i alle fall glad jeg ikke skal ha barn sammen med en del i denne tråden her...! :o)

Jeg kan ikke få flere og det er kanskje like greit for jeg tror nok kjæresten min og jeg har forholdsvis ulik navnesmak.. :o) Jeg har prøvd å fiske etter om han har noen navn han liker godt, men ettersom han vet det ikke blir felles barn på oss så fikk jeg ikke noe svar.

Og jeg er i alle fall glad jeg ikke skal ha barn sammen med en del i denne tråden her...! :o)

Kom igjen da, Lillemus! Fortell hvilke navn du liker best utenom de du allerede har brukt opp! Mine forslag var da fine? Ikke sant? *smiske, smiske*

Kom igjen da, Lillemus! Fortell hvilke navn du liker best utenom de du allerede har brukt opp! Mine forslag var da fine? Ikke sant? *smiske, smiske*

Jentenavnene Otilia og Sofia er fine, men guttenavnet Axel kan jeg så absolutt styre meg for (vet om en som jeg ikke tåler trynet på!).

Jeg liker veldig godt Margrethe og Ingeborg av jentenavn og av guttenavn tror jeg nok Johannes og Henrik kommer høyest på lista.

Jentenavnene Otilia og Sofia er fine, men guttenavnet Axel kan jeg så absolutt styre meg for (vet om en som jeg ikke tåler trynet på!).

Jeg liker veldig godt Margrethe og Ingeborg av jentenavn og av guttenavn tror jeg nok Johannes og Henrik kommer høyest på lista.

Jeg kjenner ingen som heter Axel, så jeg er tom for assosiasjoner ;-)

Moren min har Margrethe som mellomnavn. Ganske ålreit navn i grunnen.. Ingeborg blir jeg aldri helt dus med selv om jeg kjenner søte små jenter som heter det. Johannes er ganske fint. Henrik liker jeg absolutt ikke! Men ikke spør meg hvorfor....?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...