Gå til innhold

Fine barnenavn

Anbefalte innlegg

Gjest de synes jeg er finest
Skrevet

Nei, ta heller Ava! Ava og Embla var flott sammen :-)

Ja, kanskje enda bedre? Takk :)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

5

• AAA

2

• morsan

2

• fei1365380229

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg elsker navnetråder;o)

Jente: Jenny

Gutt: Jostein

Skrevet

Jeg elsker navnetråder;o)

Jente: Jenny

Gutt: Jostein

Jostein er fint. Minner meg om yngre dager da jeg siklet etter Jostein Flo ;-)

Skrevet

Jente: Lotte.

Gutt: Petter.

Lotte har jeg villet ha for begge jentene vi har, men mannen i huset har nedlagt veto hver gang. Hulk. Petter hadde han nok gått med på.

Men uansett så må jeg nok få meg en katt jeg kan kalle Lotte hvis jeg skal få brukt navnet "mitt" for her blir det ikke flere barn.

;-)

MVH

Navnene snuppene har fått er jo veldig nydelige de også da..... !!!

Jeg har fire jenter, så jeg sliter litt med å finne et evnt. 5. jentenavn...-

Et guttenavn jeg liker er Imre

-Men det er nok slutt med familieforøkelse her også, så det blir nok ikke brukt...

Skrevet

Hadde du spurt meg noen uker siden ville jeg sagt Sverre, men det er ubrukelig nå.

Jeg har ingen klar favoritt når det gjelder jentenavn, men jeg liker Selma. Nova synes jeg også er nydelig, men for sært til at jeg ville kalt barnet mitt for det. Får spare det og bruke det det hvis jeg får en katt en gang i framtiden:-)

Nova?

En kino i Trondheim som heter det...

Gjest fransk/svensk
Skrevet

Gutt: Pascal eller Louis

Jente: Josefin (uten e til slutt) eller Ulla

Skrevet

Nova?

Eller "attom nova" som man sier noen steder;o)

Skrevet

Lotte har jeg villet ha for begge jentene vi har, men mannen i huset har nedlagt veto hver gang. Hulk. Petter hadde han nok gått med på.

Men uansett så må jeg nok få meg en katt jeg kan kalle Lotte hvis jeg skal få brukt navnet "mitt" for her blir det ikke flere barn.

;-)

MVH

Petter og Lotte er vel de barna som innimellom dukker opp i bøkene om onkel Blå og tantene Brun, Grønn og Fiolett?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jostein er fint. Minner meg om yngre dager da jeg siklet etter Jostein Flo ;-)

He he..samme her! ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har ingen barn da, men har veldig lyst på ;)

For tiden synes jeg Eva er et veldig fint jentenavn. Og Ulrik er et fint guttenavn. =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hadde du spurt meg noen uker siden ville jeg sagt Sverre, men det er ubrukelig nå.

Jeg har ingen klar favoritt når det gjelder jentenavn, men jeg liker Selma. Nova synes jeg også er nydelig, men for sært til at jeg ville kalt barnet mitt for det. Får spare det og bruke det det hvis jeg får en katt en gang i framtiden:-)

Nova - som i Nova-ring? :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Venter tvillinger i april, og har planer om å kalle dem Eskil og Embla. Så

Embla minner meg bare om en bedrift som heter det ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

;-)

MVH

He he..nå leste jeg at "Hulk Petter vill han gått med på"

*knis* =)

Gjest Masahiro
Skrevet

he,he... du tenker kanskje på NUVA-ring? :)

Skrevet

Petter og Lotte er vel de barna som innimellom dukker opp i bøkene om onkel Blå og tantene Brun, Grønn og Fiolett?

Ja vissst søren er det det. Ikke Lotte, men svenske Lotta. Hehe, det har jeg faktisk ikke tenkt på. Jeg var ikke klar over at de kulørte tantene hadde gjort et så stort inntrykk på meg i barndommen nei. ;-) Hehe...

MVH

Skrevet

Nova?

Jeg får ingen assosiasjoner av det. Synes bare det er fint:-)

Det begynner visst å bli populært i Sverige nå. Jeg liker den svenske uttalen av det. Nåva.

Skrevet

Øh..Med fare for å virke dum - Hvafornoe? :-)

Skrevet

*he he*

Skrevet

'I novva' er også en variant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...