Gå til innhold

Mens jeg er i gang: Ang familiebil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt Chrysler Grand Voyager 3,3 SE lux, 1994 modell. Hadde den i 3 år og prøvde å selge den i 2 av dem... Kvaliteten var grei nok, komforten høy, enorm bagasjeplass (satt en oppslått Simo kombivogn rett inn ved siden av et digert bikkjebur), kraftig motor og mye utstyr for pengene. På minussiden er relativt stort verditap, dyre deler, trangt baksete, bilene er vanskelige å selge fordi det fins så utrolig mange av den (og kanskje litt på grunn av det delvis ufortjente dårlige ryktet) og et skyhøyt drivstoff-forbruk (hadde stor bensinmotor, dieselmodellene er rimelige i drift).

PT Cruiser har jeg bare kikket såvidt på, men ville aldri hatt det som familiebil. Til det synes jeg bagasjeplassen er for liten.

Men kan absolutt anbefale en nyere modell av Grand Voyageren, lurer faktisk på å kjøpe en selv. Men helst vil jeg ha en X5... *Sikle*

Har aldri hørt noe som helst positivt om Chrysler. Det har vært både Stratus og Voiager i familien, begge familiene har klaget, bilen har blitt solgt igjen med stort tap iløpet av ett til to år.

De jeg kjenner som har eller har hatt Chrysler har vært fornøyde bortsett fra det med evt verditap ved salg. Er nok mange som har betalt for mye for bilene i utgangspunktet, og kjøper man bil hos en forhandler og selger den igjen privat eller leverer den som innbyttebil så vil man selvsagt merke forskjell. Slik er det med alle biler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...